ITnT 2008: bécsi nemzetközi infokommunikációs vásár - negyedszer
A 457 standon 355 osztrák, 99 német, 13 svájci, 9 angol és 20 egyéb országot képviselő vállalat mutakozik be. A kiállítók megoszlása a fontosabb infokommunikációs területek szerint a következő: hardver 81, szoftver 181, IT-biztonság 118, CRM 61, outsourcing 30, VoIP 16, távközlés 66, mobilitás/mobileszközök 57. Az évente megtartott, szigorúan csak szakembereknek rendezett (18 éven aluliak nem látogathatják az ITnT-t) eseménynek egy évvel ezelőtt összesen 17 ezer látogatója volt. Az idei vásárra a rendezők 20 ezret meghaladó számú érdeklődőt várnak. A rendezvény február 5-én, 6-án és 7-én egyaránt 9 és 18 óra között tart nyitva.
További információ
Kapcsolódó cikkek
- Január 28. és február 3. között nem lehet új telefonszámokat hordozni
- A cégvezetők TOP 4 "dedós" kérdései a távközlésről
- 131 ezerrel nőtt a mobil-előfizetők száma novemberben
- T-Systems és BMW Sauber F1 technológiai partneri megállapodás
- Bill Gates-el nyit a CES 2008
- HP: távközlési cégeknek szánt platformmal bővül a BladeSystem portfólió
- Később jelenik meg a digitális televíziós és rádiós pályázat
- A Magyar Telekom és a DT integrálja a hangforgalmi tevékenységeit
- Siemens szoftverrel határozzák meg a betelefonálók életkorát
- A távközlés szabályozására vonatkozó uniós jogi keret reformjáról tárgyaltak Brüsszelben
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Így parkolunk mi: hol és mennyit fizetnek a magyarok a várakozásért?
Országosan 720 forintot fizetnek átlagosan az autósok egy parkolásért, de 1000 forint alatt ritkán ússza meg az, aki Budapest belvárosában áll meg a járművével – derül ki a Simple mobilapplikáció statisztikájából. Több órát inkább a népszerű kirándulóhelyek és fürdők környékén várakoznak a magyar autósok, ezért vidéken a nyár számít kiemelt időszaknak parkolás szempontjából.
Karácsony korlátok nélkül
Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő sokféle gátat legtöbbször mi magunk teremtjük meg, és hogy tudatos igyekezettel ugyanolyan egyszerűen lebonthatjuk őket – sokszor éppen a hétköznapok innovációi által – mint amilyen észrevétlenül felépültek.
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
A HONOR Magic V3 és V2 a minimalista divat legjobb barátai
A telefon, a kulcsok, a laptop, a pénztárca, a tablet, az iratok és egyéb, a hétköznapi munkavégzéshez – sőt, létezéshez – szükséges holmik cipelése kimerítő lehet. Nem beszélve arról, hogy kihat a divatra is: elvégre olyan táskákra van szükségünk, amikbe ezek mind beleférnek. A táskaválasztás pedig öltözetünket is meghatározhatja.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.