Az LG Electronics jelentős sikerrel zárta 2007-et
Az LG Electronics nettó európai árbevétele 2007-ben 7.446 millió USD volt, amely 20%-os növekedést jelent a 2006-os eredményhez képest. A növekedés az LG Electronics minden divízióját érintette, így a mobiltelefonokét, a digitális kijelzőkét, a háztartás-elektronikai készülékekét, és a digitális média termékekét is. A mobilkommunikációs divízió büszkélkedhet a legjobb teljesítménnyel az összes közül.
2008-ban a cég szakértői kétszámjegyű növekedésre számítanak Európában a csökkenő kereslet ellenére is, mivel azt remélik, hogy a középpontba állított prémium kategóriás termékek és készülékek továbbra is népszerűek maradnak célcsoportjuk körében.
Összpontosítás Európára
Az LG Electronics-nál számolnak egy az Egyesült Államokban bekövetkező esetleges gazdasági instabilitás kockázatával, de hisznek abban, hogy a tartós európai sikerek képesek biztosítani az eladások tervezett növekedését. Európa továbbra is az LG Electronics egyik kulcsfontosságú piaca marad a cég céljának elérésében, hogy 2010-re egyike legyen a világ három első számú márkájának.
2008-ban a TV-k és a fehéráruk kerülnek középpontba
Stratégiája alapján az LG Electronics a TV és fehéráru termékeinek piaci részesedését kívánja növelni, kiaknázva vezető mobilkommunikációs üzletágának sikereit és ismertségét. Számos high profile reklámkampányt tervez a cég, hogy előlendítse a TV keresletet globálisan. A mobilkommunikációs szegmens továbbra is kulcsfontosságú szerepet játszik majd az LG növekedésében.
Kapcsolódó cikkek
- LG KF600 mobil különleges kezelőfelülettel
- LG Shine Gold itthon is!
- LG 'Shine Blended' globális kampány és weboldal
- Erősít az LG a globális branding területén
- LG LCD hihetetlen kontraszttal és színtelítettséggel
- A világ legmagasabb kontrasztarányú plazma panele
- A világ első DVB-T MP3 lejátszója
- Megérkezett az LG Viewty professzionális kamerás telefon!
- Kisméretű LG laptop 160 GB-os hibrid merevlemezzel
- A világ legkisebb plazmatévéje az LG-től