Proserver szolgáltatások a UPC üzleti ügyfeleinek is
Már a UPC Magyarország Kft. UPC business üzletágán keresztül is elérhetők a Proserver szolgáltatásai. A két cég között létrejött szerződés értelmében a UPC business ügyfelei közvetlenül igénybe vehetik a Proserver főbb szolgáltatásait: a szerverhosztingot, szerverbérletet és teljes körű rendszeradminisztrációt.
A UPC business üzletág a Proserver partnereként a következő szolgáltatásokkal áll ügyfelei rendelkezésére: co-location és IP hoszting, szerverbérlet, teljes körű rendszeradminisztráció, 2008 elejétől pedig virtuális szerver szolgáltatás.
A Proserver által nyújtott szolgáltatásokról a www.proserver.hu honlapon tájékozódhatnak az érdeklődők, a UPC által kínált szolgáltatásokról pedig a www.upcbusiness.hu honlapon találhatók információk.
Kapcsolódó cikkek
- Gyerekek a tévé előtt: a magyar szülők a legengedékenyebbek
- Duplájára növelte központi internetforgalmi kapacitását a UPC
- 35 milliós bírság az UPC-nek megtévesztő reklámokért
- ISO 9001 minősítést szerzett a Proserver
- A UPC a félév végére 1,28 millió előfizetést szolgált ki Magyarországon
- NHH-tükör a hírközlési szolgáltatások minőségi jellemzőiről
- Szünetelő internetszolgáltatás a XI. kerületben és Budaörsön
- Ingyenesen letölthető téli mp3-válogatás a chello előfizetőinek
- Interaktív videójátékokkal és házimozihanggal bővült a UPC Direct szolgáltatás
- Élő, internetes forgalmidugó-figyelő rendszer Újbudán
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.