Cisco Systems: 7 százalékkal nőtt a második negyedévi adózott eredménye
A Cisco Systems, a világ legnagyobb távközlési és számítógéphálózat-építője 7 százalékkal növelte adózott eredményét eladásainak a bővülése mellett pénzügyi második negyedévében - közölte a cég a New York-i tőzsde szerdai kereskedésének a leállítása után.
A január 26-án záródott második negyedévben a cég adózott eredménye 2,06 milliárd dollár, részvényenként 33 cent lett, az egy évvel korábbi 1,92 milliárd dollár, részvényenként 31 cent után.
A részvényarányos eredmény a szakértői várakozásoknak megfelelően alakult.
A cég bevétele 17 százalékkal 9,83 milliárd dollárra nőtt az egy évvel korábbi 8,44 milliárd dollárról. Az elemzők valamivel kisebb, 9,79 milliárd dolláros bevétellel számoltak.
A tőzsdeidőn túli kereskedésben a Cisco árfolyama 1,1 százalékos emelkedéssel 23,34 dolláron állt.
Kapcsolódó cikkek
- "A száz legjobb munkahely 2008-ban" - hatodik a Cisco
- Cisco Navigátor díjat kapott a CIB Bank Zrt.
- A Cisco és a 3TS kockázati tőkealapot indít Kelet-Közép-Európában
- A Cisco megállapodást kötött a Securent felvásárlásáról
- Cisco globalizációs központ az indiai Bangalorban
- Cégvásárlással javítja WiMAX-szolgáltatásait a Cisco
- A Cisco megállapodást kötött a Latigent felvásárlásáról
- Cisco: új regionális igazgató
- Cisco-minősítés a NextiraOne-nak
- Erős évet zárt a Cisco Systems
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.