Internet: az Uniós átlag még messze van
Az internethasználat mértéke ugyan még mindig elmarad az Európai Uniós átlagtól, de a hazai piac sikereket könyvelhetett el tavaly: 650 ezer használóval bővült a világhálót rendszeresen használók köre - áll a Szonda Ipsos közleményében.
A 31 ezer személyes interjúból és különböző adatbázisok adatainak felhasználásával készült felmérésből kiderül: legnagyobb mértékben, 70 százalékkal a 60 évnél idősebbek csoportjában nőtt az internetezés, bár számuk csak a 100 ezret éri el, ami a felhasználók 5 százalékát jelenti.
A legnagyobb számbeli növekedés a 18-29 és a 30-39 éves internetezők körében volt mérhető, ezek a csoportok megközelítőleg 200-200 ezer új belépővel bővültek 2007 folyamán. Az internethasználat legnagyobb mértékben továbbra is a legfiatalabbakra jellemző, a 15-17 évesek 76 százaléka internetezik legalább havi rendszerességgel.
Kapcsolódó cikkek
- Románia - megkétszereződött tavaly a laptopok eladása
- Magyar információs társadalom: jelentés az elmúlt egy évtizedről
- Újabb négy település előtt nyílt meg a digitális világ
- A videomegosztók beelőzik a televíziós oldalakat
- 12 százalékkal több szélessávú hozzáférés az EU-ban
- 2010: teljes forgalmi dugó az interneten?
- Népszerű az e-kereskedelem
- Tovább gyorsult az internet növekedése
- Internet Hungary mottója: Digitális ér(t)etlenség?
- Magyarországon kevesebben használják munkájukhoz a számítógépet
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Siemens Xcelerator: az Eplan és a Siemens zökkenőmentes adatátvitelt tesz lehetővé a gépgyártásban
A Siemens és az Eplan hatékonyabbá teszi a tervezési és gyártási folyamatokat a gépeket és gyártósorokat építő ügyfeleik számára.
A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne
Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.
Az LG 2025-ös QNED evo termékcsaládja jelentős technológiai fejlődésen ment át
Az LG Electronics (LG) bemutatja a megújult, 2025-ös QNED evo termékcsaládját egy újonnan szabadalmaztatott, széles színskálát biztosító technológiával. A készülékek valódi 4K felbontású képet és akár 144 Hz*-es képfrissítési rátát tesznek lehetővé vezeték nélküli kapcsolódással, ultraalacsony késleltetéssel. Emellett a széria tagjai továbbfejlesztett mesterséges intelligencia alapú kép- és hangfeldolgozást, és személyre szabhatóságot biztosítanak a webOS 25-ön keresztül.