SPSS: globális növekedés, újabb hazai konferencia
2007 negyedik negyedévében az amerikai SPSS Inc. 79,6 millió dolláros bevételt ért el, ami 12 százalékos növekedés az előző év ugyanezen időszakához képest.
Ez az eredmény leginkább az adatbányászati termékek növekvő értékesítésének köszönhető. Az új licencek értékesítéséből származó bevétel 2007 negyedik negyedévében elérte a 42,1 millió dollárt, ami szintén jelentős növekedési potenciált jelent, mivel ez csaknem 20 százalékkal több, mint a 2006-os év utolsó három hónapjában. A 2007-es negyedik negyedév eredményei már tartalmazzák az a 2,7 millió dollárnyi költséget, amit a vállalat a szervezeti átalakításra és kutatás-fejlesztésre költ (ez az összeg a 2006-os év hasonló időszakában csupán 0,9 millió dollár volt). A teljes 2007-es pénzügyi év árbevétele 291,0 millió dollár volt, ami 11 százalékkal több, mint a 2006. évben elért 261,5 millió dollár. Az új licencek értékesítéséből származó bevétel 2007-ben elérte a 144,0 millió dollárt, ami 15 százalékkal haladja meg az előző éves licencértékesítésből származó árbevételt. Így a 2007-es nettó árbevétel 33,7 millió dollár, a 2006-os év 15,1 millió dolláros nettó árbevételével szemben.
2008. április 22-én hetedszer rendezik meg a magyarországi SPSS Adatbányászati és Adatelemzési Konferenciát. A tavaszi rendezvény fókuszában az innováció áll. Ahogy az informatikai megoldások száma nő, egyre nagyobb kihívásokkal szembesülnek a cégek. Továbbá: egy innovatív megoldás a stratégiák újragondolását, az üzletmenet fejlesztését és jelentős költségmegtakarítást eredményez. A konferencia fő célja az olyan új, innovatív megoldások bemutatása, amelyekkel a vállalatok versenyelőnyre tehetnek szert, illetve gyors megtérülést érhetnek el. Az SPSS prediktív megoldásai hathatós segítséget nyújtanak a vállalatok marketing, kutatási, kockázatkezelési és ügyfélkapcsolatai folyamatainak hatékonyságának növelésében. Az SPSS szövegbányászati megoldásai pedig megnyitják az utat a szöveges, strukturálatlan adatok - pl.: webszövegek, call center jegyzetek - információvá alakításához. Az egész napos eseményre Budapesten, a Hotel Ramada Plaza szállodában (korábbi néven Corinthia Aquincum Hotel) kerül sor.
További információ: www.spss.hu
Kapcsolódó cikkek
- Az Albacomp újabb világmárkákat szervizel
- A Trend Micro felvásárolta az Identum-ot
- GTS-Datanet - Saját hálózattal a piaci átlag felett
- Econet.hu 2007.: 41,6 millió forint nyereség
- Stratégiai váltás a Microsoft technológai és üzleti gyakorlatában
- A Sony-val közös vállalat lesz a Sharp új LCD-üzeme
- A Microsoft nem tervez leépítést a Yahoo-nál
- Senkinek sem kell a Motorola mobil részlege
- A hálózati biztonság területén erősít a Montana
- Rekord negyedéves forgalom az Avnetnél
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Ötödször is Családbarát Munkahely a Bridgestone
A Bridgestone Tatabánya 2024-ben ismét elnyerte a Családbarát Munkahely címet „Vállalati értékvállalásunk a mindennapokban is jelen van” című pályázatával. A vállalatnál megvalósuló változatos programok és kezdeményezések célja, hogy hozzájáruljanak a kollégák munkahelyi, családi és magánélete közötti egészséges egyensúly megteremtéséhez.