Tovább terjeszkedik Kelet-Európában a Software AG
Tovább terjeszkedik Kelet-Európában a német Software AG. Európa harmadik legnagyobb szoftvergyártója a tervek szerint évi kétmillió eurót fordít fejlesztésre a régióban 2010-ig - mondta Ivo Totev, a cég marketingvezetője szerdán az MTI-nek a vállalat darmstadti központjában.
"A korábbiaknál lényegesen nagyobb figyelmet szeretnénk fordítani Kelet-Európára. Logisztikailag sokkal célszerűbb ebbe a régióba befektetni, mint például Indiában. Az egyetlen kihívás a tehetséges szakemberek megtalálása" - mondta Ivo Totev. A cég 2010-ig évi kétmillió eurót szeretne befektetni a régióban és 300 új fejlesztőt szeretne foglalkoztatni. 2010-re a Software AG egymilliárd euróra akarja növelni évi bevételét. Főként az üzleti és webes megoldásokra helyeznének nagyobb hangsúlyt - tette hozzá. A kelet-európai terjeszkedést Bulgáriában kezdte tavaly a cég, ma már Ukrajnában is vannak új partnereik - mondta Ivo Totev.
Az MTI kérdésére a marketingvezető hozzátette: Magyarország gondolkodásmódjával közelebb van Nyugat-Európához mint Bulgária, Románia vagy Ukrajna, ugyanakkor drágább is ezeknél. Így egyelőre gondolkodnak a magyarországi befektetéseken. A cég ugyanakkor nem csak befektetésekben gondolkodik, hanem új üzleti, piaci és kormányzati partnereket is keres a régióban - fűzte hozzá.
A frankfurti tőzsdén jegyzett Software AG tavalyi összes bevétele 621 millió euró volt. A 38 éves cégnek 4000 ügyfele van a világ hetven országában.
Kapcsolódó cikkek
- A Canon megveszi a Hitachi LCD-részlegének negyedét
- SPSS: globális növekedés, újabb hazai konferencia
- Az Albacomp újabb világmárkákat szervizel
- A Trend Micro felvásárolta az Identum-ot
- GTS-Datanet - Saját hálózattal a piaci átlag felett
- Econet.hu 2007.: 41,6 millió forint nyereség
- Stratégiai váltás a Microsoft technológai és üzleti gyakorlatában
- A Sony-val közös vállalat lesz a Sharp új LCD-üzeme
- A Microsoft nem tervez leépítést a Yahoo-nál
- Senkinek sem kell a Motorola mobil részlege
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az ABB az elektrifikációra és automatizálásra összpontosít a márka újrapozicionálásával
Az ABB bemutatja új márkapozicionálását: “We help industries outrun – leaner and cleaner” („Segítünk az iparágaknak, hogy túlszárnyalják korábbi eredményeiket – gazdaságosabban és tisztábban működve”), ezzel megerősítve a vállalat fejlődésének következő fázisát, mint az elektrifikáció és automatizálás vezetője a sikeres átalakulási időszak után. Az új szlogen azt fejezi ki, amiről az ABB ismert szeretne lenni ügyfelei körében.