Az SAP kiadta harmadik ERP bővítőcsomagját
Az SAP bejelentette, hogy már elérhető a piacvezető vállalati erőforrás-tervezési (ERP-) alkalmazás, az SAP ERP harmadik bővítőcsomagja. A növekményes formában rendelkezésre álló és a jelenlegi vásárlók számára díjmentesen elérhető bővítőcsomag lehetővé teszi, hogy az új szoftverfunkciók egy egyszerű letöltéssel megkaphatóak és igény szerint üzemeltethetőek legyenek. Ezzel közvetlen választ adnak arra az igényre, hogy az ügyfelek anélkül szeretnék elérni az újításokat, hogy hozzá kelljen nyúlni az üzleti szempontból kritikus központi rendszerekhez.
A walldorfi cég azt is bejelentette, hogy a harmadik bővítőcsomaghoz készült vállalati szolgáltatáscsomagoknak több mint a felét az SAP partner- és ügyfélhálózatának bevonásával hozták létre.
Az első bővítőcsomagot 2006. decemberében mutatta be az SAP, míg a második csomagot 2007. júliusában. A csomagokkal a vásárlók saját igényeiknek megfelelően használhatják fel az újításokat, vagyis a saját választásuk és üzleti helyzetük szerinti ütemben kapcsolhatják be a funkciókat ahelyett, hogy küzdeniük kellene a hagyományos teljes szoftverfrissítéses megközelítés potenciális veszélyeivel és költségeivel. Az SAP a vállalati szoftverek egyetlen olyan gyártója, amely ilyen egyedi módon osztja meg vásárlóival a folyamatos újításokat: ez bizonyítéka a vállalati szolgáltatásorientált architektúra (vállalati SOA) rugalmasságának és az egyik legfontosabb értéknövelő tényezője a legújabb kiadású (6.0-ás) SAP ERP-nek.
Az ERP-újításokat az iparági szakértelem serkenti
A legfrissebb bővítőcsomag jelentős mértékben kihasználja az SAP ágazatspecifikus szakértelmét és frissítéseket kínál a kiskereskedelemben, illetve a kereskedelmi és közszolgáltatási ágazatban működő cégek számára, valamint bővítéseket a központi ERP-modulokhoz (pénzügy, munkaerő-gazdálkodás, beszerzés, vállalati szolgáltatás, kereskedelem és szolgáltatás). Az utazás és szállítás, az űrkutatás és honvédelem, a védelem és közbiztonság területén dolgozó, illetve a professzionális szolgáltatásokat nyújtó és a nagykereskedelmi szervezetek számára a bővítések ágazatspecifikus újításokat is nyújtanak, például:
közszolgáltatási szervezetek: kiegészítő funkciók a segélyek kezeléséhez, az adók és bevételek kezeléséhez, adó-visszaigényléshez, vásárlókosarak kezeléséhez, illetve elemhierarchiákhoz.
kiskereskedelmi és kereskedelmi cégek: modulok a globális adatszinkronizáláshoz, áruforgalmi és választék-tervezéshez, kiskereskedelmi könyveléshez, termékkikereséshez a vásárlói megrendeléskezelési folyamat során, üzlethelyiségi élelmiszer-készítéshez, valamint átdokkolási felület a külső raktárkészlet-nyilvántartó rendszerekhez. Folyamatoptimalizáció az előrejelzésekhez és a feltöltésekhez, a bolti megrendelések kezeléséhez és a mobil leltárkezeléshez, valamint integráció az SAP® Credit Management alkalmazással.
gyártó cégek: a fogyasztói termékeket előállító, valamint a gáz- és olajipari cégekre koncentrálva fejlesztések a közvetlen bolti szállításokkal és a súlyveszteség-kezelési funkcióval kapcsolatban, valamint cikkárazó alrendszer-fejlesztések a nyersanyag-kezelésnél, illetve funkcionális fejlesztések a távoli logisztika terén és a közös vállalkozások könyvelésénél.
Az SAP ökoszisztéma serkenti az újításokat a legfrissebb bővítőcsomaggal
Az SAP közlése szerint a harmadik bővítőcsomag több mint 50 vállalati szolgáltatáscsomagot tartalmaz. Az ágazatspecifikus, illetve a széles körben használható megoldásokkal, mint például az egészségügyi ágazat együttműködési hálózatai vagy például a hagyományos készpénzes megrendelések feldolgozásával kapcsolatos fejlesztésekkel a vállalati szolgáltatáscsomagok gyorsan megtérülnek azáltal, hogy az ügyfelek ezeket „összefoghatják” az új és a meglévő vállalati szolgáltatásokkal. Az SAP ökoszisztéma tagjai a harmadik bővítőcsomagot alkotó vállalati szolgáltatáscsomagok több mint a felének fejlesztésében részt vettek. Az SAP NetWeaver® technológiai platform rugalmassága és az SAP ERP újításainak egyszerű telepítése lehetővé teszi, hogy az SAP vásárlókból és partnerekből szerveződő ökoszisztéma együttműködhessen a legnagyobb üzleti potenciállal rendelkező szolgáltatáscsomagok azonosításában, felfedezésében és használatában.
Kapcsolódó cikkek
- A vállalatirányítás útvesztői
- IFS Applications Oroszország vezető MRO központjánál
- Már itthon is elérhető az IFS Applications 7.5
- Kezdetét vette az SAP Tihany '07, a cég idén tízéves konferenciája
- ERP-be ágyazott Google-stílusú keresőt kínál az IFS
- Építőipari kiegészítő ERP a HostLogic-tól
- Termelésirányítás Pályázati forrásból
- 6 ország, 90 cég: XAPT szerződés Microsoft Dynamics AX-re
- HostLogic: SAP-ban az élen
- Számadó újdonságok: virtuális könyvelő és menedzsmentrendszerek
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.