A Zebra Technologies rekord árbevétellel zárta 2007-et

forrás Prim Online, 2008. február 29. 07:13

Az egyedi nyomtatási megoldások vezető szolgáltatója, a Zebra Technologies közzétette 2007-es negyedik negyedéves eredményét. A 2007. december 31-ével végződő időszakban a cég rekordszintű, 233,57 millió dolláros árbevételt ért el – ez 11,3%-os növekedést jelent a 2006-os év utolsó negyedévéhez képest. A Zebra adózott eredménye ebben az időszakban 30,8 millió dollár volt, ami csaknem másfélszer annyi, mint a 2006-os negyedik negyedéves eredmény.

„Folyamatos nemzetközi növekedéssel, minden eddiginél nagyobb észak-amerikai árbevétellel és az elmúlt év elején csatlakozott új üzletágak egyre javuló teljesítményével értük el a kiváló utolsó negyedéves eredményt, ami 2008-ra és a közeljövőre is kedvező tendenciát sugall” – számolt be Anders Gustafsson, a Zebra elnök-vezérigazgatója. A Zebra 2007-ben több cég megvásárlásával bővítette termékeinek és technológiáinak körét. A Navis akvizícióját követően a Zebra Technologies megoldásai az ellátási lánc minden pontján lehetővé teszik az áruk azonosítását, helymeghatározását és nyomon követését. A WhereNet és a proveo az aktív rádiófrekvenciás valós idejű helymeghatározó rendszerek üzletágát erősíti.

„A mostani évet a további fejlődés számos új lehetőségével kezdtük. Nemzetközi terjeszkedésünk biztosítja, hogy üzleti megoldásaink egyre szélesebb köre legyen elérhető a gyorsan növekvő régiókban” – tette hozzá Anders Gustafsson.

A Zebra Technologies 2007. évi teljes árbevétele is rekordszintű volt: a 868,28 millió dollár 14,3%-os növekedést jelent a 2006-os számokhoz képest. Az éves adózott eredmény szintén jelentős mértékben, több mint 50%-kal javult, a 2006-os 70,9 millió dollárról 110,11 dollárra – ezzel az egy részvényre jutó nettó eredmény 1,00 dollárról 1,60 dollárra nőtt.

Kulcsszavak: +céginfo Zebra

Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Az ABB az elektrifikációra és automatizálásra összpontosít a márka újrapozicionálásával

Az ABB bemutatja új márkapozicionálását: “We help industries outrun – leaner and cleaner” („Segítünk az iparágaknak, hogy túlszárnyalják korábbi eredményeiket – gazdaságosabban és tisztábban működve”), ezzel megerősítve a vállalat fejlődésének következő fázisát, mint az elektrifikáció és automatizálás vezetője a sikeres átalakulási időszak után. Az új szlogen azt fejezi ki, amiről az ABB ismert szeretne lenni ügyfelei körében.

2024. november 5. 13:27

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Törj be a digitális élvonalba: Nevezd ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 5. 11:59

Gépek is rajthoz állnak a most induló Országos IT Megmérettetésen

2024. október 28. 18:06

Megnyitott a Vatera Galéria, a válogatott műtárgyak új platformja

2024. október 22. 15:25

Egy év alatt 45 milliárd forintot loptak el tőlünk a digitális bűnözők

2024. október 15. 16:51