Négy magyar informatikai cég az "Európai E-Kiválóság Díj 2008" győztesei között a CeBIT kiállításon
Négy magyar informatikai vállalkozást díjaznak kiváló teljesítményükért idén a CeBIT kiállításon Hannoverben az európai multimédia élmezőnyének seregszemléjén. A hazai informatikai szakma színvonalának elismerését mutatja, hogy 13 ország 39 nyertes cége közül 4 díjat magyar pályázók kapnak a nemzetközi zsűritől.
Az Európai Multimédia Szövetségek Konvenciója European Multimedia Associations' Convention - EMMAC idén hatodik alkalommal bírálta el és osztotta ki az Európai E-Kiválóság Díjat (European Seal of E-Excellence), amelyet 2008. március 4-én, a hannoveri CeBIT kiállításon vehettek át a nyertesek.
Az európai E-Kiválóság Díjjal azokat az eTartalom és eBusiness területén tevékenykedő cégeket tűntetik ki, amelyek kiváló minőségű termék,- szolgáltatásfejlesztések, kutatások mellett kiemelt teljesítményt nyújtanak a nemzetközi piacon történő terjeszkedésben, az innovációs marketing területén is.
Magyar nyertesek:
Arany díj: Carnation Consulting
Ezüst díj: Educatio Kht.
Ingatlan.com
mS Systems
A 2008. évi nyertesek teljes listája
Az EMMAC tagjaként az Informatikai Vállalkozások Szövetsége (IVSZ) és a Magyar Tartalomipari Szövetség (MATISZ) ösztönözte a magyar résztvevőket a nemzetközi szakmai megmérettetést jelentő díjra való jelentkezésre, részt vett a versenyzők elbírálásában, illetve delegálta a nyerteseket a díjkiosztóra.
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.