Új zeneértékesítési modellt tervez az Apple
A terv igen hasonlít a Nokia idénre tervezett „Comes with music” ötletére. Ez utóbbit a finn mobilgyártó a Universal Music-kal közösen kínálja majd és az a lényege, hogy némi felár ellenében az arra alkalmas Nokia telefont vásárlók egy évig korlátlan mennyiségben tölthetnek le a kiadó zenei katalógusából. Egy nemrég végzett felmérés szerint az emberek többsége akár 100 dollárral többet fizetne egy hordozható zenelejátszóért, ha a készülék élettartamáig korlátlan letöltésekhez jutna, vagy pedig hajlandó lenne leszurkolni havi 7-8 dollár előfizetést ugyanezért. A FT hírforrása szerint az iPod lejátszókra az előbbi, míg az amúgy is előfizetéses iPhone-ra az utóbbi megoldást alkalmaznák.
Az Apple természetesen ezúttal sem kommentált semmilyen a sajtóban megjelent találgatást. Ugyanakkor nyilvánvaló, hogy a konstrukció jót tenne mind a gondokkal küzdő zeneiparnak, mind pedig az Apple-nek, akár a készülékeladásokról, akár pedig az iTunes zeneáruház forgalmáról legyen szó.
Kapcsolódó cikkek
- Nyílt levéllel indít ellentámadást az Adobe az Apple ellen
- Flashalternatívát fejleszt az Apple
- iPhone OS4 720p videórögzítéssel
- Méregdrága lesz az iPhone-reklám
- Online iTunes-t tervez az Apple?
- Az Apple szerint mobileszközökre nem való a Flash
- Android az iPhone-on
- Visszaköveteli az Apple a 4G iPhone elveszett prototípusát
- Ellenséges lépésként értékelte a Flash nélküli iPad-et az Adobe
- Kocsmában bukkantak rá a legújabb iPhone-ra
Fogyasztói elektronika ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az LG 2025-ös QNED evo termékcsaládja jelentős technológiai fejlődésen ment át
Az LG Electronics (LG) bemutatja a megújult, 2025-ös QNED evo termékcsaládját egy újonnan szabadalmaztatott, széles színskálát biztosító technológiával. A készülékek valódi 4K felbontású képet és akár 144 Hz*-es képfrissítési rátát tesznek lehetővé vezeték nélküli kapcsolódással, ultraalacsony késleltetéssel. Emellett a széria tagjai továbbfejlesztett mesterséges intelligencia alapú kép- és hangfeldolgozást, és személyre szabhatóságot biztosítanak a webOS 25-ön keresztül.
A Huawei vezeti a globális okosórapiacot az IDC adatai szerint
A Huawei szállította a legtöbb okosórát világszerte az idei első három negyedévben az IDC friss jelentése szerint. A Huawei az egy évvel korábbi eladásaihoz képest 44,3 százalékkal több okosórát adott el, és 16,9 százalékos részesedéssel tartja piacvezető pozícióját az okosórák piacán. A gyártó idén több újdonsággal is megragadta a vásárlók figyelmét, köztük a HUAWEI WATCH FIT 3, a HUAWEI WATCH GT 5 és a HUAWEI WATCH D2 modellekkel.
Környezetbarát és csendes – ezek az e-autó legnagyobb előnyei a magyarok szerint
A magyarok ötöde vezetett már elektromos autót, és legtöbben a környezetbarát és csendes működést emelték ki – többek között ez derült ki az OMODA5 és az OMODA5 EV autók gyártója, a Chery Group megbízásából készült felmérésből.
Karácsonyi klasszikusok új köntösben
A mesterséges intelligencia új életre keltheti a kedvenc karácsonyi filmjeinket. A Samsung okostévéken elérhető AI alapú funkciók most a régi klasszikusokat még részletgazdagabbá és tisztábbá varázsolhatják, hogy a jól ismert ünnepi történeteket rendkívüli minőségben élvezhessük.
A LAMAX négy új stílusos hangszórót jelentett be
A LAMAX négy Bluetooth hangszóróval bővítette audiotermékeinek körét, amelyek tökéletesen ötvözik a teljesítményt, a dizájnt és a megfizethetőséget. Az új termékek közt találunk kompakt, alig több mint 300 gramm súlyú hangszórót, és nagyteljesítményű, akár 50 watt teljesítményre képes hangfalat, mindezt megfizethető árkategóriában. Az eszközök mindegyike támogatja a Bluetooth 5.3 technológiát, emellett a csomagban megtalálható 3,5 mm-es AUX kábellel is csatlakoztathatunk eszközt hozzájuk.