Testvérek vegyes vállalata az m-commerce-re
Szabó Hédy, 2000. február 12. 12:15
A Deutsche Telekom két leányvállalata, a T-Mobil és T-Online vegyes vállalatot alapított a mobilkereskedelem az úgynevezett m-commerce fejlesztésére, kiépítésére.
A csütörtökön nyilvánosságra hozott adatok szerint a mobilszolgáltató van többségben, övé az új vállalat 60 százaléka, a T-Online tulajdonrésze 40 százalék. Az a piac, amelybe az új cég lép, egyelőre szerény, de a forgalom várható évi növekedése százalékban kifejezve háromjegyű. Az m-commerce nagyságrendje 2003-ra Európában elérheti a 20 milliárd márkát, és ennek a piacnak tekintélyes részét szeretné uralni az új vállalkozás által tervezett európai m-commerce portál.
A Deutsche Telekom mobilszolgáltatójának azokkal a leányvállalatokkal együtt, amelyben a T-Mobil érdekeltséggel bír már ma több mint 20 millió ügyfele van. Az új cég erre a hatalmas ügyfélkörre építve reméli, hogy az on-line és a mobiltechnológiában végbemenő fejlődés (amelyben a WAP technológiának kiemelt szerepe van) rövidesen meghozza az eredményt.
Kapcsolódó cikkek
- Árguru.hu: Új árösszehasonlító oldal indult
- Elsöpri az online piac a kiskereskedőket?
- EU: Megállapodás az e-szolgáltatások forgalmi adóztatásáról
- A legjobb hazai online boltok kínálata a Kirakat.hu-n
- Idén is meghirdették az Év Internetes Kereskedője Díjat
- Kis- és középvállalatoknak szóló közösségi- és szolgáltató portál indul
- Hol kezdődik az online vásárlás?
- Időjárásálló húsvétinyuszi-sírkő az eBay-en
- Szélessáv, T-Home TV, iWiW a T-Online prioritásai között
- BEA-val támogatott e-kereskedelem