Vodafone Vállalati Szolgáltatások Üzletág: új vezérigazgató-helyettes
2008. április 1-jétől dr. Bodnár Zsigmond veszi át a Vodafone Magyarország Vállalati Szolgáltatások vezérigazgató-helyettesi feladatait. Pályafutását a Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetemen tanársegédként kezdte, majd az Arthur Andersen Kft.-nél auditorként folytatta. 1991-től 2007 márciusáig, 16 éven át a Westel (majd T-Mobile) pénzügyi vezetője, 1993-tól egyben a cég vezérigazgató-helyettese is volt.
A pénzügyi igazgatói feladatok ellátása mellett egy évtizeden keresztül hozzá tartozott a nagykereskedelem, majd az üzletfejlesztés és az IT felügyelete is. Mindvégig meghatározó szerepe volt a mobilszolgáltató stratégiájának alakításában, és vezető szerepet töltött be a vállalat főbb változás-menedzsment terveinek kialakításában és végrehajtásában.
Dr. Bodnár Zsigmond a vállalati üzletág vezetését Ürögi Zsolttól veszi át, aki eddig megbízott vezetőként töltötte be a pozíciót. A vállalati üzletág feladata a kis- és nagyvállalkozások, valamint az államigazgatási intézmények kiszolgálása, ide értve az ehhez szükséges marketing, értékesítési, és ügyfélszolgálati feladatokat egyaránt.
Dr. Bodnár Zsigmond érkezésével befejeződött a Vodafone tavaly megkezdett szervezeti átalakítása. A lakossági és vállalati üzletág létrehozásával, tehát a két piaci terület szétválasztásával a Vodafone képes lesz még rugalmasabban reagálni a piaci kihívásokra és ügyfelei igényeit személyre szabottabban fogja kielégíteni.
Kapcsolódó cikkek
- IVSZ: átmenetileg Keresztesi János végzi a főtitkári teendőket
- Új vezető a HP Magyarország nyomtatási üzletágánál
- Válságkezelő kereskedelmi igazgató a Sixtnél
- Új HR-menedzser a Canon Hungária Kft.-nél
- Laufer Tamás az Informatikai Vállalkozások Szövetségének új elnöke
- Májusban újabb mobilkészülékek a Vodafone-nál
- Klotz Tamás csatlakozott a Microsoft közigazgatási csapatához
- Új marketingvezető a Canon hazai csapatában
- Márciusban is csökkent az aktív mobilelőfizetők száma
- Sigvart Voss Eriksen a Pannon új CMO-ja
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.