Létszámnövelés a Nokia budapesti Pénzügyi Adminisztrációs Központjában
A Nokia új munkatársakat vesz fel a budapesti Pénzügyi Adminisztrációs Központjába (Shared Accounting Services). 2008 második félévére a budapesti központban dolgozó Nokia-alkalmazottak száma, az új munkavállalókkal együtt, a kétszeresére, közel 400-ra bővül.
A Nokia egyik regionális Pénzügyi Adminisztrációs Központja 2005 óta működik Magyarországon. A magyarországi központ helyszínének kiválasztásában több szempont játszott szerepet, a legfontosabbak ezek közül a Nokia markáns magyarországi jelenléte, a rendelkezésre álló képzett munkaerő, végül, de nem utolsósorban pedig az ország központi fekvése.
„A központba angol nyelvismerettel rendelkező, pénzügyi szakon végző főiskolásokat keresünk – mondta el Pintér Mónika, a Pénzügyi Adminisztrációs Központ magyarországi igazgatója. − Több főiskolával és egyetemmel szorosan együttműködünk annak érdekében, hogy olyan hozzáértő és elkötelezett embereket találjunk, akik osztják a jövőről alkotott elképzeléseinket és értékeinket” − tette hozzá.
Az állásajánlatokkal kapcsolatos további információ.
Kapcsolódó cikkek
- Ismét perbe hívja a Nokia az Apple-t
- Nokia: három új mobil és új marketing igazgató
- Bővítik a Nokia komáromi gyárát, 300 millió legyártott készülék
- Fotónyomtatás Nokia hálózaton keresztül
- Nokia: bemutatkozott az N73 és N93
- Nevezetes Nokia-negyedév
- Hosztolással bővül a Nokia Services portfoliója
- Nokia: Nseries roadshow Budapesten
- Nokia-WWF telefongyűjtő akció: régi telefonért plüssmaci
- Nokia Nseries: multimédia-kaland
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Bemutatták a jövő Yettel üzleteit
Budapesten, Belgrádban és Szófiában egyidőben mutatták be, hogyan alakulnak majd át a jövő Yettel üzletei. Az új koncepció nemcsak az üzletben eltöltött időt, hanem bizonyos esetekben az odavezető utat is újraértelmezi. A cseh Bratka tervezőiroda rendhagyó ötleteit a magyar szakemberek elsőként a KÖKI Bevásárlóközpontban valósították meg úgy, hogy a középpontban a közvetlenség és az akadálymentesítés új szintje áll.
Az ABB az elektrifikációra és automatizálásra összpontosít a márka újrapozicionálásával
Az ABB bemutatja új márkapozicionálását: “We help industries outrun – leaner and cleaner” („Segítünk az iparágaknak, hogy túlszárnyalják korábbi eredményeiket – gazdaságosabban és tisztábban működve”), ezzel megerősítve a vállalat fejlődésének következő fázisát, mint az elektrifikáció és automatizálás vezetője a sikeres átalakulási időszak után. Az új szlogen azt fejezi ki, amiről az ABB ismert szeretne lenni ügyfelei körében.
Az AI segítségével teszi hatékonyabbá az energetikai rendszerek felügyeletét a Ganz
Új, mesterséges intelligencia alapú szakértői megoldást fejlesztett ki a Ganz Transzformátor- és Villamos Forgógépgyártó Kft. A Ganz Intelligent Solutions Expert System a villamosenergia-ipari eszközök, különösen teljesítmény transzformátorok, motorok és generátorok állapotfelméréséhez, diagnosztikájához és karbantartás ütemezéséhez nyújt digitális megoldást.
Chery Group: Budapest–Róma egy feltöltéssel
Egyetlen feltöltéssel akár a Budapest-Róma távolságot is megtehetik majd az elektromos autók a Chery Group új akkumulátor-technológiájának köszönhetően. Az újdonságot a már itthon is kapható OMODA 5 gyártója az idei innovációs konferenciáján mutatta be.
K&H: állandó társsá vált a mesterséges intelligencia a banki ügyfeleknél
Egy év alatt több mint egymillió beszélgetést és havonta hatezer átutalást végeztetnek Kate-tel, a K&H, az ország egyetlen hangalapú, mesterséges intelligenciával működő digitális pénzügyi asszisztensével, amely már kétszáz funkciót tud. A mobilbanki ügyfelek tizede már rendszeresen használja. A siker az intelligens, beszédfelismerésen és természetes nyelvi feldolgozáson alapuló funkcióinak köszönhető, amelyek révén az ügyfelek kényelmesen, emberi módon kommunikálhatnak a bankkal.