Nemek és megyék szerint célozható hirdetések az iWiW-en
Mostantól az iWiW-en lehetővé válik a hirdetések nemek és megyék szerinti megjelenítése. Magyarország legnagyobb közösségi portálján a hirdetők úgy állíthatják be a hirdetéseket, hogy azok az adott megyéből származó, adott célcsoport nemére vonatkozóan jelenjenek meg.
A több mint 3,5 millió regisztrált felhasználóval rendelkező iWiW és az ETARGET – a hazai tartalomhoz igazított kattintás alapú szöveges hirdetési piac vezetője – közti megállapodásnak köszönhetően a felhasználók számára a nemek és megyék szerint célzott hirdetések egyre értékesebbé és tartalmukat tekintve érdekesebbé válnak, miközben azok jelentős anyagi megtakarítást jelenthetnek.
Ezentúl egy helyi szinten vagy legfeljebb néhány megyében „érdekelt”vállalkozás képes lesz hirdetéseit az adott megyéből származó célcsoporthoz eljuttatni, miközben nemek szerint is megcélozhatja az érdeklődőket. Ugyanígy a hirdetések nemek és megyék szerinti „szűrése” a nagyvállalatokat és a médiaügynökségeket is hozzásegítheti ahhoz, hogy lényegesen pontosabban kommunikálhassanak a célközönségükkel.
A célzott hirdetések beállítására a www.etarget.hu ügyfélfiókjában van lehetőség.
Kapcsolódó cikkek
- Online pálinkamagazin
- A közösségi média kihívás a hírügynökségek számára
- Eladó a Hírszerző, az összes dolgozónak felmondtak
- Megújult a The Washington Post webes politikai hírszolgáltatása
- A németek 40 százaléka kész lenne fizetni az internetes sajtóért
- Az internet növekedését várják a legtöbben
- Nyereséges lehet az online lapkiadás a Google vezére szerint
- Újságírás-informatika szakot indít a Columbia Egyetem
- Mától az iWiW-en is lehet csiripelni
- Fizetőssé válnak a brit online újságok