Novell-Atos Origin: globális partneri megállapodás
A Novell és az Atos Origin bejelentették új megfelelőségi és irányítási megoldások szállítását célzó partneri megállapodásukat. A Novell személyazonosság-kezelési és biztonságfelügyeleti megoldásai az Atos Origin tanácsadási, rendszerintegrációs és felügyelt üzemeltetési szolgáltatásaival olyan teljes körű megoldásokat kínálnak majd ügyfeleik számára, melyekkel még a legszigorúbb biztonsági, irányítási és megfelelőségi követelményeknek is megfelelhetnek. Ennek eredményeképpen az ügyfelek automatizálhatják a felhasználó erőforrás-kiosztási, hozzáférési-engedélyezési és biztonság-felügyeleti folyamataikat, mellyel költségeik mellett kockázataikat is csökkenthetik.
Az együttműködés főképpen a személyazonosság-kezelési és biztonságfelügyeleti rendszerek területére terjed ki, melynek eredményei a főbb európai országokban lesznek elérhetők.
Kezdetben a következő három területre koncentrálnak:
- Személyazonosság-kezelés és erőforrás-kiosztás: az alkalmazotti erőforrás-kiosztás és -visszavonás automatizálása és integrálása a költségek csökkentése, a megfelelési követelmények teljesítése és a már létező üzleti folyamatok feltérképezése érdekében.
- Hozzáférés-felügyelet: helyfüggetlen biztonságos hozzáférés biztosítása a belső és külső felhasználók számára a meglévő hitelesítési keretrendszerek integrálásával.
- Biztonsági információk és események felügyelete: a hálózaton észlelt biztonsági incidensek felügyelete, azok megoldása és jelentése az irányítási és megfelelőségi követelményeknek megfelelően.
Kapcsolódó cikkek
- Használd alkalmazásaidat virtualizálva: telepítés nélkül, bármilyen Windows operációs rendszeren
- Biztonságos felhők a vállalatoknak
- Újdonságok a Novell éves, nemzetközi BrainShare konferenciájáról
- Öt egyszerű lépésben .NET-ről Linuxra
- A Novell kétmilliárd dollár feletti felvásárlási ajánlatot utasított el
- Stagnáló it-piacon bevételnövekedésre számít a Novell
- Dinamikusan fejlődik a személyazonosság-kezelési piac
- Rendszer a káoszban: Új Novell fájlkezelő programcsomag
- Magyarországon az SAP Business One 8.8
- Amerikát Virginiából kell meghódítani
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.