Accenture-Sun: új, az egész vállalat biztonságát szolgáló megoldások

forrás Prim Online, 2008. április 6. 11:14

Az Accenture és a Sun Microsystems olyan új technológiai megoldásokat mutatott be, melyek egyszerűbbé és olcsóbbá teszik a cégek és kormányzati szervek számára, hogy megvédjék informatikai rendszerüket az egyre növekvő veszélyekkel szemben.

Megközelítően egy éve jelentette be az Accenture és a Sun, hogy közösen hoz létre olyan biztonsági megoldásokat, melyek könnyen telepíthetők és magas fokú azonosságbiztosítást nyújtanak. A most bejelentett új megoldások előre elkészített, üzembe helyezésre kész rendszerekkel segítik a szervezeteket abban, hogy a biztonság kérdését tágabban, az egész vállalkozásra kiterjedően közelítsék meg. A megoldások egyszerre mérséklik a bonyolultságot, a kockázatot és a költségeket is.

Az Accenture Smart Identity Solution olyan végponttól-végpontig terjedő rendszer, ami megfelel az ügyfelek azonosítás- és jogosultságkezeléssel kapcsolatos kívánalmainak. A megoldás egyesíti a logikai és fizikai biztonságot, biometriai és intelligens kártyás technológiákat használ, miközben jogosultságkezelést biztosít olyan vállalati alkalmazásokhoz is, amilyen az SAP. A fejlett megoldás erőteljes biometrikus és biografikus adatfelvételi képességével gazdagítja a meglévő üzleti alkalmazások, így az emberierőforrás-kezelő programok biztonságát. Az eredmény automatizált, megbízható, a teljes vállalkozásra kiterjedő azonosságkezelési rendszer.

A fizikai és logikai biztonság együttese sokfaktoros azonosítást igényel az azonosság biztosításához a rendszerek és fizikai eszközök esetében, például intelligens kártyát a jelszón felül. Az Accenture Smart Identity Solution úgy válaszol erre a kihívásra, hogy különféle típusú, sokfaktoros azonosítást tesz lehetővé a felhasználók lehetőségei és az ügyfél igényei szerint, beleértve a nem biometrikus, nem intelligens kártyás és kulcs nélküli hozzáférést. Ez a fejlesztés hatékonyabb hozzáférés kezelést nyújt a felhasználók számára mind a helyi, mind a távoli rendszerekhez.

Az Accenture Smart Identity Solution az alábbi négy, együtt fejlesztett, de külön-külön is megvásárolható megoldás technológiájára és üzleti eljárásaira épül:

  • Az Accenture Enterprise Identity Management Solution a vállalkozás informatikai biztonságának fejlesztésével nyújtja az alkalmazások szigorúbb kezelését és a hozzáférés irányítását. A megoldás kulcsrakész azonosságkezelési rendszert tartalmaz, ami akár 20 százalékkal is csökkentheti az implementációs költségeket.
  • Az Accenture Solution for Control and Compliance integrálja a Sun azonosságkezelési termékeit az SAP irányítási kockázat kezelési és megfelelési megoldásaihoz, így segít befoltozni biztonsági réseket a szigorú megfelelési és ellenőrzési folyamatok létrehozásával. Az ügyfelek számára hatékonyabb kockázatkezelést és ellenőrzést jelent.
  • Az Accenture SOA Jumpstart Solution for Sun Java CAPS a szervezetek rugalmasságát növeli, miközben csökkenti a SOA (szolgáltatásorientált architektúra) alapú megoldások fejlesztésének és telepítésének időigényét. Ezzel a megoldással az ügyfelek akár 40 százalékkal csökkenthetik a költségeiket.
  • Az Accenture Secure SOA Solution segít a szervezeteknek kiaknázni a SOA előnyeit azzal, hogy megnyithatják informatikai rendszerüket partnereik, beszállítóik és ügyfeleik felé, miközben megoldják az ezzel kapcsolatos biztonsági, irányítási és skálázhatósági problémákat is.
Kulcsszavak: Accenture Sun security SOA

Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01