Tízmilliárd online videót néztek az amerikaiak februárban
Milkovits Gábor, 2008. április 17. 07:23
A ComScore legfrissebb felmérése szerint az amerikai internetezők több mint tízmilliárd videóklipet néztek meg februárban a világhálón.
A felmérés szerint a 135 millió amerikai internetező fejenként átlagosan 204 percet, azaz közel három és fél órát töltött februárban videó-nézéssel a világhálón. A tevékenységre fordított időt, illetve a látogatók számát tekintve szintén Google (109 perc, 81,8 millió), Fox (55,7 millió), Yahoo (37,1 millió) és Microsoft (27,1 millió) volt az első négy sorrendje.
Kapcsolódó cikkek
- Privát videók is megoszthatók a YouTube-on
- Online pálinkamagazin
- A szoftverhonosítás lesz a következő téma a látássérültek informatikai klubjában
- NEC szoftver a kalóz videómásolatok ellen
- iPhone OS4 720p videórögzítéssel
- A közösségi média kihívás a hírügynökségek számára
- Egymilliárd ember látta Lady Gaga videóit a neten
- Merevlemezen érkezik a National Geographic legújabb kiadványa
- Az internethasználók többsége nem fizetne a netes tartalmakért
- WSF - Az internet kitágítja a tudománykommunikáció lehetőségeit