Elégedett első negyedéves pénzügyi eredményeivel a Check Point
17 százalékos bevételnövekedést regisztrálva, a Check Point Software Technologies Ltd. ma bejelentette a 2008. március 31-én lezárt első negyedévre vonatkozó pénzügyi eredményeit.
Gil Shwed, az angol internetbiztonsági cég elnök-vezérigazgatója szerint a negyedév során jelentős, 142,9 millió dollár volt a cash flow, ami 30 százalékkal több, mint az előző évben, miközben a nem-GAAP EPS 23 százalékkal nőtt.
További adatok: nettó bevétel – GAAP: 78,3 millió USD ami 67 százalékos növekedés 2007. első negyedévének 46,9 millió dollárjához képest. A 2008 első negyedéves nettó bevétel tartalmazza a részvény alapú kompenzációs (9,1 millió USD) és akvizíciós költségeket (10,3 millió USD) – ezek adó nélküli összege 15,1 millió USD. A 2007. első negyedév nettó bevétele tartalmazta az akvizícióhoz kapcsolódó kiadásokat (9,0 millió USD), a folyamatban lévő k+f költségeket (17,0 millió USD), valamint egyéb részvényalapú kompenzációs költségeket (8,3 millió USD). Mindezek adó nélküli összege 31,7 millió USD. Nettó bevétel – nem-GAAP (nem az általánosan elfogadott könyvelési alapelvek szerinti): 93,4 millió USD, ami 19 százalékos növekedés 2007. első negyedévének 78,6 millió dolláros nettó (nem-GAAP) bevételéhez képest. A nem-GAAP nettó bevétel nem tartalmazza a folyamatban lévő K+F, valamint a részvényalapú kompenzációs és az akvizíciós költségeket. Bővített egy részvényre jutó hozam – GAAP: 0,36 USD, azaz 71 százalékkal nőtt a 2007. első negyedévi 0,21 dollárhoz képest. A GAAP bővített egy részvényre jutó hozam 2008 első negyedévében tartalmazza a részvényalapú kompenzációs (0,04 USD) és akvizíciós költségeket (0,05 USD) – ezek adó nélküli összege 0,07 USD. A GAAP bővített egy részvényre jutó hozam 2007 első negyedévében tartalmazta az akvizícióhoz kapcsolódó kiadásokat (0,04 USD), a folyamatban lévő k+f költségeket (0,07 millió USD), valamint egyéb részvényalapú kompenzációs költségeket (0,04 USD). Mindezek adó nélküli összege 0,14 USD. Bővített egy részvényre jutó hozam – nem-GAAP (nem az általánosan elfogadott könyvelési alapelvek szerinti): 0,43 USD, ami a 2007. első negyedévi 0,35 dollárhoz képest 23 százalékos növekedést mutat. A nem-GAAP EPS (részvényenkénti eredmény) nem tartalmazza a részvényalapú kompenzációs, a folyamatban lévő K+F és az akvizíciós költségeket.
Jövedelemelhatárolás: 2008. március 31-én a jövedelemelhatárolás 278,4 millió USD volt, ami a 2007. december 31-i elhatárolt jövedelemhez képest 4,7 millió dolláros, míg a 2007. március 31-ihez képest 40 millió dolláros növekedés. Cash Flow: 142,9 millió USD volt, ami 30 százalékos növekedés 2007. első negyedévének 110,0 millió dolláros cash flow-jához képest. Részvény-visszavásárlási program: 2008. első negyedéve során a Check Point 3,4 millió részvényt vásárolt 73,0 millió USD összértékben. Március során bejelentettük részvény-visszavásárlási programunk 400 millió dollárral való bővítését.
Kapcsolódó cikkek
- Újabb pénzügyi rekord a Check Pointnál
- Crisis? What crisis?
- Nőtt a Philips profitja a negyedik negyedévben
- IBM: a vártnál magasabb negyedéves profit
- Red Hat: a 2010-es pénzügyi harmadik negyedévben 18 százalékos árbevétel-növekedés
- Check Point: sikeres technológia - sikeres magyarországi képviselet
- 51 millió forint nyereséget ért el október végéig a Kulcs-Soft
- Nyereséges negyedévvel zárta veszteséges pénzügyi évét az Infineon
- Magyar Telekom: kisebb eredmény és bevétel
- Növekvő bevétel és profit a Deutsche Telekomnál
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.