Microsoft-ultimátum a Yahoonak
Az ilyen ipari léptékű felvásárlások történetében már megszokhattuk az egymásnak üzenő sajtónyilatkozatokat, nyilvános besértődést, hosszadalmas egyeztetést, akár a színpadok mögött, majd az esetleges hirtelen megállapodást, mint az Oracle és a BEA Systems esetében. A tánc első részét már eljárták a felek a Microsoft-Yahoo felvásárlás ügyében, ám a 44,6 milliárd dolláros üzlet csak nem akar megvalósulni. A felek kölcsönösen puhították egymást, a Yahoo részletezte, miért is ér ennél több pénzt, míg a Microsoft a Yahoo részvényesit és igazgatótanácsát győzködte.
Friss fejlemény azonban, hogy a Microsoft pénzügyi igazgatója, Chris Liddell kijelentette, „ha ezen a hétvégén sem lesz előrelépés, más alternatívákban gondolkodunk”. A cég egyben érzékeltette, fontos lenne új online stratégiájukhoz a Yahoo megszerzése, ám birtokában vannak annak a szaktudásnak és személyi állománynak, mely egyedül is képessé teszi őket a továbblépésre. Az események tehát úgy tűnik, hogy új lendületet vesznek, hiszen a Yahoo sem húzhatja a végtelenségig az alkudozást, mivel más, a Microsofthoz fogható kaliberű potenciális befektető hosszas próbálkozások ellenére sem tűnt fel eddig a láthatáron.
Kapcsolódó cikkek
- 60 százalékos bevételnövekedés a Microsoftnál
- Javult a Yahoo negyedéves eredménye
- Újabb 800 főt bocsát el a Microsoft
- A Microsoft számítási felhő fejlesztési együttműködésre lép tajvani cégekkel
- A Yahoo nyitott a Microsofttal való szövetségre
- 79 millió dollárt költött a Yahoo a Microsoft felvásárlás átgondolására
- Yahoo-vezetőkkel találkozott Ballmer
- Elérkezett az idő a Yahoo felvásárlására
- A nagybefektetők eladnák a Yahoo keresőrészlegét
- A Yahoo keresőrészlegére pályázik a Microsoft
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Új elnökségi tagokat választott a Magyar Marketing Szövetség
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május 15-én, a Haris Parkban szervezte tisztújító közgyűlését, amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak, amelyben továbbra is a hazai marketing és kommunikációs szakma meghatározó döntéshozói, illetve szereplői kaptak helyet.
Jön az év legnagyobb innovációs és startup fesztiválja
A 2015-ben indult Startup Safari Budapest hazánk egyik legnagyobb startup konferenciájaként idén ismét megnyitja kapuit, június 11-én 12 helyszínen közel 100 előadással és interaktív programmal várja az érdeklődőket, melynek során számos hazai szakember mellett nemzetközi előadókkal élőben is lehet majd találkozni és kérdezni tőlük. Nemcsak üzleti, hanem mélyebb technológiai és innovációs témákkal foglalkozik az esemény, angol és magyar nyelven egyaránt.
Teljes mértékben napenergiával működtethető a Lenovo üllői gyárának innovációs központja
Új, a nagy teljesítményű számítástechnikai (HPC) innovációkat ellátó napelemeket telepített a Lenovo üllői gyártóüzeme. A vállalat 2023 októberében átadott létesítményében működő globális innovációs központja ezáltal azt is biztosítja, hogy az ügyfelek 100%-ban napenergiával tesztelhessék a HPC-munkaterhelést.
Így működnek majd a távfelügyelt boltok
A közelmúltban jelentették be, hogy rövidesen Magyarországon is elindulnak az első úgynevezett „hibrid” boltok, melyek nappal a ma ismert formában, a megszokott nyitvatartási időn kívül pedig személyzet nélküli üzemmódban várják a vásárlókat. A lehetőség technikai feltételeiről, illetve a használatának módjáról a megoldást fejlesztő Laurel Kft. május 15-i retailkonferenciáján közöltek részleteket.
A FŐTAXI a Formula 1 Magyar Nagydíj hivatalos szállítópartnere
2024-ben immár 39. alkalommal rendezik meg a Formula 1 Magyar Nagydíjat. A Hungaroring Sport Zrt-vel kötött megállapodás értelmében a július 21-én tartandó viadal hivatalos és kizárólagos személyszállító partnere a legnagyobb múltú hazai taxitársaság, a FŐTAXI lesz. A megállapodás célja, hogy a látogatók és a partnerek egyszerűen és biztonságosan jussanak el a Hungaroringre és haza.