McAfee: 370 millió dollár az első negyedévben
A 2008. március 31-ével lezárult első negyedévben a McAfee 369,6 millió dolláros nettó bevételt ért el. A vállalat nettó nyeresége 31,6 millió dollár volt, azaz 19 dollárcent részvényenként (GAAP).
2008 első negyedévében a McAfee rekordnövekedésről számolt be. Ez egyben a kilencedik olyan negyedév, amikor két számjegyű bevételnövekedést értünk el - mondta Dave DeWalt, a McAfee vezérigazgatója és elnöke.
A vállalati ügyfelektől származó bevételek a tárgyidőszakban 217 millió dollárra emelkedtek, ez 16 százalékos növekedést jelent a tavalyi év hasonló időszakához képest. A bevételek növekedése elsősorban a Total Protection for Endpoint, a Data Protection és a McAfee Network Security Platform (korábbi nevén IntruShield) megoldásainak köszönhető.
A magánügyfelektől származó bevételek 19 százalékkal, 153 millió dollárra növekedtek. 2008 első negyedévében a vállalat 14 megállapodást írt alá vagy hosszabbított meg, továbbá 97 új online partnerrel kötött szerződést.
A 190 millió dolláros észak-amerikai bevétel a 2008 első negyedéves bevétel 51 százalékát teszi ki, ez 15 százalékos növekedést jelent a tavalyi év hasonló időszakához képest. Az Észak-Amerikán kívüli területek bevétele 180 millió dollár volt, amely a 2007 első negyedévi bevételeknél 20 százalékkal nagyobb. Összehasonlítva a tavalyi év első negyedévében elért eredményekkel, Európában és a Közel-Keleten 20 százalékos, Japánban 7 százalékos, az Ázsia-Csendes-óceáni területeken 36 százalékos, Dél-Amerikában pedig 24 százalékos növekedést produkált a McAfee.
Kapcsolódó cikkek
- Nőtt a Philips profitja a negyedik negyedévben
- IBM: a vártnál magasabb negyedéves profit
- Red Hat: a 2010-es pénzügyi harmadik negyedévben 18 százalékos árbevétel-növekedés
- 51 millió forint nyereséget ért el október végéig a Kulcs-Soft
- Nyereséges negyedévvel zárta veszteséges pénzügyi évét az Infineon
- Magyar Telekom: kisebb eredmény és bevétel
- Növekvő bevétel és profit a Deutsche Telekomnál
- 48 százalékkal csökkent a Dell nyeresége
- Magyar Telekom: tavaly 54,6 százalékkal nagyobb nyereség
- Az Infineon tovább csúszhat a lejtőn
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.