Átlátszó videóvetítő szemüveg a Sonytól
A bemutatott prototípus igazából egy szemüvegbe épített mp4 lejátszó, amely a mindössze 3 milliméter vastag lencsék belső felén QVGA felbontású, szabványosan színhű, 2500 c/m2 fényerejű, 50:1 kontrasztarányú mozgóképeket tud megjeleníteni, megőrizve az üveg átláthatóságának 85 százalékát. A Sonynak sikerült az igen vékony felületen három, a vörös, a zöld és a kék árnyalatokat megjelenítő holografikus filmréteget elhelyeznie, emellett pedig két külön hullámvezérlőt is felvitt rá, egyet a zöldhöz, egyet pedig a vöröshöz és a kékhez. A másik fontos fegyvertény, hogy az összes többi szükséges alkatrészt sikerült kétoldalt, a szárakban elhelyezni, így semmi egyéb nem korlátozza az átlátszóságot, illetve nem növeli a lencsék vastagságát. A teljes szemüveg egyébként 120 grammot nyom.
A Sony a találmánnyal kapcsolatban azt nyilatkozta, hogy egyelőre nem döntöttek az esetleges üzleti hasznosításról, azaz nem lehet tudni mikor lesz belőle piaci termék, mindenesetre a fejlesztők 2010-re szeretnék ezt megvalósítani.
Kapcsolódó cikkek
- Továbbra is veszteséges a Sony
- Már ősszel érkezik a Sony cserélhető objektíves videokamerája
- Sony Alpha NEX-3 és NEX-5: a világ legkisebb cserélhető objektíves kompaktjai
- FIFA focimeccsek Sony Bravia tv-tulajdonosoknak
- Cseppálló mini Walkmanek a Sonytól
- Sony World Photography Awards 2010: a győztesek
- Női Cyber-shottal készül a Sony a tavaszra
- Új algoritmus a Sony RAW konverterében
- A Sony bővítette a Vaio E noteszgép-sorozatot
- Mozgásérzékelős vezérlő PS3-hoz
Infotársadalom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Újfajta trendek az irodában
A pandémiát követő időszak jelentős változásokat hozott a vállalatok irodaterületekkel kapcsolatos felfogásában, nagy hangsúlyt helyezve a vállalati kultúra és a produktivitás erősítésére az irodai jelenléten keresztül. A hibrid munkamódok trendje, amely a COVID-19 világjárvány idején nyert lendületet, fokozatosan visszaszorulóban van. A vállalkozások egyre inkább felismerik az irodaterek értékét az együttműködés, a tudásmegosztás és a vállalati kultúra erősítésében.
Új elnökségi tagokat választott a Magyar Marketing Szövetség
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május 15-én, a Haris Parkban szervezte tisztújító közgyűlését, amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak, amelyben továbbra is a hazai marketing és kommunikációs szakma meghatározó döntéshozói, illetve szereplői kaptak helyet.
Jön az év legnagyobb innovációs és startup fesztiválja
A 2015-ben indult Startup Safari Budapest hazánk egyik legnagyobb startup konferenciájaként idén ismét megnyitja kapuit, június 11-én 12 helyszínen közel 100 előadással és interaktív programmal várja az érdeklődőket, melynek során számos hazai szakember mellett nemzetközi előadókkal élőben is lehet majd találkozni és kérdezni tőlük. Nemcsak üzleti, hanem mélyebb technológiai és innovációs témákkal foglalkozik az esemény, angol és magyar nyelven egyaránt.
Érkeznek az Arctis Nova termékcsalád legújabb tagjai
A SteelSeries, az úttörő Arctis Nova headsetsorozat megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, és a gaming- és esport-perifériák világelső gyártója kibővítette az Arctis Nova termékcsaládot az Arctis Nova 5 sorozatú headsetek és a Nova 5 Companion App bevezetésével.
Ezekkel a gumikkal télen is biztosan célba ér a fuvar!
A Bridgestone, a prémium gumiabroncsok és fenntartható mobilitási megoldások globális vezetője bejelentette új prémium téli gumiabroncsát kisteherautók számára. A Bridgestone a Duravis Van Winter ENLITEN-nel a kisteherautó-flották tulajdonosait támogatja a mindennapi téli felhasználás közben, amellett, hogy segít csökkenteni a teljes tulajdonosi költségüket (azt, hogy a termék a teljes élettartama alatt mennyibe kerül a vállalkozásnak).