A Gigabyte bocsánatot kért az Asustól
Az egész ügy akkor kezdődött, amikor a Gigabyte képviselői egy nyilvános sajtótájékoztatón kijelentették, hogy a nagyobbik alaplapgyártó EPU névre keresztelt energiatakarékossági technológiája korántsem olyan hatékony, mint ahogyan azt a vállalat állítja, sőt egy kipukkant kondenzátorról is azt állították, hogy egy Asus-termékre szerelt elem. Az Asus kikérte magának és visszautasította a hamis vádakat, sőt be is perelte a rágalmazó számítástechnikai konszernt.
A Gigabyte feltehetőleg nem számított arra, hogy konkurense jogi úton akar majd elégtételt venni, miután azonban megtörtént a hivatalos bepanaszolás, már korántsem legénykedik annyira a kisebbik alaplapgyártó, hiszen elnézést kért az Asustól a tisztességtelen lejárató hadjárat miatt.
Ázsiai médiaértesülések szerint a hivatalos bocsánatkérő üzenet a napokban megjelenik a helyi újságokban. Mindezek ellenére a Gigabyte továbbra is tartja magát azon kijelentéséhez, miszerint saját energiatakarégossági eljárása jobb az Asusénál. A rágalmazott alaplapgyártó hajlandó a békülésre, és eláll a pertől.
Kapcsolódó cikkek
- Atom-alapú Eee tablet Windows 7-tel
- iPad-konkurens Asus Tegra tablet júniusban
- Asus dizájn LCD fémkeréken
- Asus Eee PC netbook Intel Atom processzorral
- 17"-os Asus notesz Intel Core i5 430M processzorral
- Mobilról túlhajtható Asus alaplap
- Radeon HD 5750 Formula az Asustól
- Asztali szuperszámítógép az Asus-tól
- Asus videokártya Forma 1-es hűtővel
- ASUS Pundit P4-P5G41 barebone gép
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.