16 millió Ft-ba kerül a világ legnagyobb LCD tv-je
Az LB-1085 átmérője pontosan 274 cm, s Japánban már megrendelhetik az érdeklődők az óriás televíziót. A gyári adatlap szerint a panel felbontása 1920x1080 pixel, tehát gond nélkül megjeleníti a nagy felbontású tartalmakat. Az LCD fényereje 400 candela/m2, amihez 1200:1-hez kontrasztérték társul. Az elektronikai vállalat nem az otthoni felhasználókat akarja megcélozni új termékével, hanem az üzleti élet szereplőinek és reklámcélra ajánlja a méretes tv-t. A gyártó felszerelte az LCD-képernyőt három HDMI-porttal, egy DVI- és két komponens bemenettel.
Akik kacérkodnak a gondolattal, hogy beszerezzenek egy ilyen monstrumot, azoknak mélyen bele kell majd nyúlniuk a pénztárcájukba, hiszen az LB-1085 ára 66 ezer euró, azaz 16 millió Ft. Ezzel szemben egy Full HD felbontású, 274 cm-nél nagyobb képet is vetítő projektort már ennek az összegnek a töredékéért, 400 ezer Ft körüli áron meg lehet vásárolni.
Kapcsolódó cikkek
- Sharp tévék RGBY technológiával, rekord alacsony fogyasztással
- Hányni fogsz a 3D TV-től
- Újdonságok a Panasonic-napon
- zzEPG 2.6.2
- Sharp 3D mobilkijelzők
- Sharp napelemgyár kezdi meg a működését Japánban
- Sharp LCD tévék: új technológia, élethűbb szinek
- Saját tévéjén dolgozik a Google
- Ma debütál az első 3D TV
- Sharp: öt új "3D ready" projektor
Fogyasztói elektronika ROVAT TOVÁBBI HÍREI
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Elektromobilitás: több mint egymillió töltőállomáshoz kínál hozzáférést a Bosch világszerte
Az elektromos autónk gyors, kényelmes és – ami a legfontosabb – bárhol rendelkezésre álló töltése: az elektromos autók vezetői számára világszerte mindez gyakran sokkal inkább vágy, mint valóság. A hatótáv és a költségek mellett a töltés az e-autósok egyik legfőbb gondja, ahogy az a Német Energia- és Vízgazdálkodási Szövetség (BDEW) tanulmányából is kiderül.
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
Kávét rendel majd az LG autós asszisztense, ha fáradt a sofőr
Az LG Electronics (LG) bemutatta a fejlett autóipari technológiai koncepciókat felvonultató Mobility Labworks sorozat legújabb tagját, a jövő önvezető autóiba szánt Digital Cockpit gamma elnevezésű megoldást. Az alfa és beta modellek tavalyi debütálása után ez a harmadik az innovatív digitális interfészek sorozatában, amelyek izgalmas bepillantást nyújtanak a mobilitás jövőjébe.
Mesterséges intelligenciával felszerelt mosodai megoldásokat mutatott be az LG
Az LG Electronics (LG) a Frankfurtban megrendezett Texcare nemzetközi kereskedelmi mosodai és textilápolási kiállításon mutatta be PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsaládját. Az energiahatékonyságot előtérbe helyező új termékcsaládban számos nagy kapacitású megoldás, például 30 kg kapacitású mosó- és szárítógépek és egy 25 kg-os maximális mosási és 16 kg-os szárítási kapacitású hőszivattyús mosó-szárítógép is helyet kapott. A PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsalád bevezetésével az LG célja, hogy mind Európában, mind pedig világszerte megerősítse pozícióját a kereskedelmi ruhatisztítási megoldások piacán.