A Google kezében a keresőreklámok 77 százaléka
A Google a keresőreklámokból származó bevételeit két százalékkal növelte, elérve a 77,4 százalékos arányt. A most lezárult negyedév eredményei több szempontból is különös érdeklődésre tartottak számot az elemzők körében. Az adatokban nem az az érdekes, hogy növekedés következett be, hiszen az csupán két százalékos, hanem az, hogy nem történt visszaesés. Fontos adat ugyanakkor, hogy a Microsoft tartotta piaci részesdését, ami azonban inkább azt üzeni, hogy nem növelte azokat Live keresőrendszere segítségével. A költséges rendszert a szoftvercég Google-gyilkosnak fejlesztette ki, ám a megtérülés a jelek szerint még várat magára. Mindebből az következik, hogy a Google az enyhe bővülést a Yahoo rovására vitte végbe, és valóban, a Yahoo majdnem két százalékkal 17,8 százalékra csúszott vissza. A mostani adatokat minden bizonnyal felhasználják majd a Google és a Yahoo közeledését rossz szemmel nézők is. A két cég óriás szerződés keretében kötött együttműködési megállapodást, melytől a Yahoo már az első évben 800 millió dolláros többletbevételt remél. Azonban számos amerikai állam, az EU, és a kongresszus is kételyeit fejezte ki az ügylettel kapcsolatban, így az könnyen megbukhat a piacszűköléstől tartó engedélyező szerveken.
Kapcsolódó cikkek
- Az internet növekedését várják a legtöbben
- Névtelenséget ígérő webkereső
- Egy év alatt majdnem megduplázódott az internetes keresések száma
- A Yahoo felsorakozik a Google mögött a kínai hackertámadások ügyében
- Mire kerestünk 2009-ben?
- Újabb tízezrek adatai a neten, érintett a Yahoo és a Gmail is
- Digitális vámpír a Google
- Az első negyedben 5 százalékkal csökkent az internetes hirdetések bevétele az Egyesült Államokban
- A keresőmotorok története
- Érdeklődés alapján célozhatnak majd a magyarországi AdWords-hirdetők is
Internet ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A jó webdesigner UX designer is
Bekerült egy magyar internet szolgáltató kínálatába a Starlink
Magyarországon egy hivatalos Starlink viszonteladó magyarországi képviselőjeként a Vannet Telekommunikációs Kft. kínálja elsőként üzleti ügyfeleknek magyar nyelvű támogatással a Starlink műholdas internetszolgáltatását. A gyors és rövid késleltetésű technológia a rossz internetellátottságú helyeken és másodlagos, backup szolgáltatásként is új perspektívát nyit a cégek számára.
Készülékkedvezménnyel támogatja az iskolakezdést a Vodafone
A Vodafone Magyarország egyedi ajánlattal készül az iskolakezdés időszakára: augusztus 2. és október 3. között a szolgáltató minden új, Gigabit Net csomagra előfizető vagy erre a csomagra váltó, valamint Gigabit Net szerződést meghosszabbító ügyfél számára a vezetékes internet előfizetés mellé 31 500 Ft-os készülékkedvezményt biztosít meghatározott készülékekre. Ebben az időszakban a Vodafone ONE készükékkedvezmény összevonható a Gigabit Net készülékkedvezménnyel, így a Vodafone ONE ügyfelek 52 500 Ft-ot spórolhatnak meg készülékvásárláskor.
Lehet egyszerre mobil és otthoni az internet?
A mobiltelefon ma már szinte mindenki zsebében ott lapul, de a mobilozást lehetővé tévő technológia új értelmet ad az eddig vezetékkel elért otthoni internetezésnek is. Még nem szoktunk hozzá teljesen, de érdemes: nemcsak kábelen lehet otthon netezni, hanem mobilinterneten is, méghozzá úgy, hogy teljes értékű otthoni internetszolgáltatáshoz jutunk. Ez nemcsak azokon a helyeken jelent alternatívát, ahol a vezetékes internet nem elérhető, hanem önmagában is jár előnyökkel, főleg, ha 5G-mobilhálózatról van szó.
A Zyxel Networks gyors és megfizethető WiFi 7 opciót mutat be KKV-knak
A Zyxel Networks, a biztonságos, mesterséges intelligencia alapú felhőalapú hálózati megoldások vezető szállítója, piacra dobta az NWA130BE – BE11000 WiFi 7 Triple-Radio NebulaFlex hozzáférési pontot (AP). Mivel a WiFi 7-támogatott eszközök 2024-ben válnak általánossá, az NWA130BE lehetővé teszi a kis- és középvállalkozások (KKV-k) számára, hogy páratlan hálózati sebességet, kapacitást és a lehető legjobb WiFi élményt élvezhessék.