Jön az LG Wine Európába
Milkovits Gábor, 2008. július 23. 07:34
Az LG az áprilisi dél-koreai premier után hamarosan Európában is piacra dobja Wine (’bor’) elnevezésű mobiltelefonját, amelyet szokásosnál nagyobb kijelzőjével és betűméretével állítólag a 30-40-es korosztálynak szán a gyártó.
Úgy látszik, a tizen- és huszonéveseknek szánt ’csokoládé’ után a következő korosztályhoz inkább a ’bor’ illik az LG szerint; persze a hivatalos indoklás alapján a készülék arról kapta a nevét, hogy a rózsaszín és a fekete mellett kapható vörös változatának színárnyalata leginkább a vörösboréra emlékeztet. Ami a nagyobb betűméretet illeti, azért a harmincas korosztály többségének erre remélhetőleg még nincs szüksége, mindenesetre a széthajtható készülék fő kijelzője 2,4, a külső pedig 1,8 inch átmérőjű. Emellett, a könnyebb kezelhetőség érdekében külön ’intelligens’ gombok vannak rajta elhelyezve a segélyhíváshoz, a naptár megjelenítéséhez, a hangfelvétel készítéséhez és az állapot-beállításhoz.
A fentiek alapján gyaníthatóan inkább a mobilhasználathoz kevésbé hozzászokott 50-eseknek és 60-asoknak szánt LG Wine várható európai megjelenési ideje és ára egyelőre nem ismert: a készülék teljes ára Dél-Koreában 450 ezer won, ami nagyjából 60 ezer forintnak felel meg.
A fentiek alapján gyaníthatóan inkább a mobilhasználathoz kevésbé hozzászokott 50-eseknek és 60-asoknak szánt LG Wine várható európai megjelenési ideje és ára egyelőre nem ismert: a készülék teljes ára Dél-Koreában 450 ezer won, ami nagyjából 60 ezer forintnak felel meg.
Kapcsolódó cikkek
- Újabb zenemobilt kínál az LG
- LG MINI GD880: korlátok nélküli webes élmény
- Szórakozás az LG GS500 mobillal
- LG Mini, avagy LG GD880 letisztult formákkal
- LG POP GD510: Teljes érintőképernyős LG mobil, optimalizált funkciókkal
- Az LG 20 százalékkal kívánja növelni mobiltelefon eladásait
- LG GW990 okostelefon
- Új érintőképernyős mobilkészülék az LG-től
- LG Android mobil az idén
- LG KP500 érintőképernyős mobil már 4 színben