Oracle Sales Prospector ügyfélkapcsolat-kezelő alkalmazás
Az Oracle bemutatta új közösségi ügyfélkapcsolat-kezelő alkalmazását, amely az ügyfélkapcsolati rendszer működésének, illetve az értékesítési szakemberek munkájának hatékonyságát hivatott javítani.
Az Oracle Sales Prospector első az Oracle új típusú, közösségi ügyfélkapcsolat-kezelő alkalmazásainak sorában, amelyek egyfajta kollektív üzleti intelligenciára támaszkodva minden eddiginél gyorsabban versenyelőnyhöz juttatják az értékesítési szakembereket. Az intuitív, Web 2.0 típusú felhasználói élményre épülő Oracle Sales Prospector nemcsak a potenciális vásárlókat találja meg, hanem azok a vásárlási szokásai alapján azt is meg tudja határozni, hogy mit érdemes nekik eladni.
Az értékesítési szakemberek hatékonyabb munkavégzését elősegítendő az Oracle Sales Prospector a belső rendszerek és a nyilvánosan elérhető adatforrások adataiban keresve és elemezve javaslatot tesz a leginkább esélyes jelöltekre, megtalálja a potenciális referenciákat, és elemzi a vásárlások valószínűségét. Az üzleti analitika segítségével a hasonló profilú vállalatok összehasonlító elemzésével, valamint a vállalati és nyilvános rendszerekből szerzett adatok alapján az Oracle Sales Prospector elemzi a már megvásárolt termékeket, illetve a szervezetek korábbi termékvásárlásait, és ezek alapján potenciális értékesítési lehetőségeket javasol az értékesítési munkatársaknak, sőt kiszámítja a várható bevételt, az egyes ügyletek lezárásának valószínűségét és várható időpontját is. Ezen ismeretek birtokában az értékesítési munkatárs kiválaszthatja az adott helyzethez leginkább megfelelő értékesítési lehetőséget.
Az értékesítési adatok egyetlen kollektív adattárba történő központosításával az értékesítők ugyanazon referenciákat és adatokat elérve sikeres üzleteket köthetnek a hasonló vagy hasonlóan gondolkodó ügyfelekkel. A hálózatnak köszönhetően minden ügyfél minden egyes megrendelése nyomon követhető. A hálózat adattartalmának bővülésével párhuzamosan a rendszer által tett javaslatok minősége is folyamatosan javul, így minél több adatot tárol a rendszer, annál jobbak lesznek az eredmények, ami mindenki számára ösztönzést jelent a hálózat használatára és az adatfeltöltésre.
Az Oracle Sales Prospector felhasználói a keresési és szűrőfunkciókkal megtalálhatják a leginkább ígéretesnek tűnő ügyfeleket, az eredményeket pedig egy igazán intuitív és sokoldalú grafikus felületen jeleníthetik meg. Az Oracle Sales Prospector alapját az Oracle Fusion Middleware köztesszoftvercsaládot is magába foglaló nyílt, szabványokon alapuló technológia szolgáltatja. Az értékesítést támogató alkalmazások ezen új generációja maximálisan kihasználja a nagyvállalati közösségi hálózatokban rejlő lehetőségeket, a gyakorlati megvalósításhoz pedig az Oracle Grid Computing számítóhálózatokra épülő szolgáltatásként kínált szoftvermodellt, közismertebb nevén a SaaS-modelt használja.
Az Oracle Sales Prospector különálló alkalmazásként is használható, de kiegészítheti és hatékonyabbá teheti az elsősorban kimutatás-készítésre és előrejelzésre kifejlesztett első generációs CRM-rendszereket is. Tulajdonképpen bármilyen ügyfélkapcsolat-kezelő rendszerrel használható, így például: Siebel CRM, Oracle CRM On Demand, Oracle E-Business Suite és SAP.
Kapcsolódó cikkek
- A közösségi média kihívás a hírügynökségek számára
- Magyarországon elsőként: Oracle (anti)hackertréning
- Háromszázezer forintos tartozás a Facebook-on
- Virtuális workshop a szuperportálról
- A Twitter alapján megjósolható a termékek várható sikere
- Személyes profiljaik újbóli beállítását kérik a Buzz használóitól
- Az Oracle bejelentette az Oracle Berkeley DB legújabb verzióját
- Oracle: vége a válságnak
- Megújult az Oracle partnerprogramja
- 1 százalékra csökkent a spam a Twitter-en
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.