Jön a "Keresztapa II" videójáték
A 2006-ban megjelent Keresztapa játék sikerében közrejátszott, hogy a készítők különös gonddal és alapossággal igyekeztek visszaadni az alapjául szolgáló legendás film képi világát és teljes hangulatát, így például még a fejlesztési szakasz elején rögzítették Marlon Brando és James Caan hangját, illetve szavait. A sajtóközleményből nem derül ki, hogy most is így tesznek-e majd, vagyis ezúttal a Keresztapa II filmet veszik-e alapul, vagy pedig inkább a játék első részének anyagát igyekeznek felhasználni és feltupírozni.
Az Electronic Arts játéka egyébként egyes karakterektől, helyszínektől és a vizuális megjelenítéstől eltekintve nem követi szorosan a film cselekményét, azaz Mario Puzo könyve és a film csupán inspirációt nyújtottak a játék alapötletéhez, ám az azokból megismert szereplők itt egy teljesen új történet részesei. A Keresztapa cselekménye a rendkívül sikeres "Grand Theft Auto"-éhoz hasonlatosan nemlineáris, azaz a játékosok különféle, diplomatikus vagy éppen erőszakos módszerek közül választhatnak a felmerülő problémák megoldására. A végrehajtható akciók széles skálán mozognak, az egyszerű pénzbehajtástól a bankrablásokon és autós lövöldözéseken keresztül egészen a nagy műgonddal eltervezett, nagyszabású bűntényekig. A történet több ponton elágazik, vagyis a karakter döntéseinek hosszan ható következményei vannak további sorsára nézve.
A második részben az elsőtől eltérően már nem piti bűnözőként, hanem egyből viszonylag komoly gengszterként kezdhet a játékos, aki azt a feladatot kapja Michael Corleone-tól, a klán fejétől, hogy New York mellett más városokba is kiterjessze a család befolyását és a leghatalmasabb maffia-vállalkozássá tegye Amerikában a Corleonékat. A kibocsátásról egyelőre nem nyilatkozott az EA, mindenesetre az első epizód annak idején a nagy műgond miatt vagy fél évet késett.
Kapcsolódó cikkek
- 25 másodperc alatt rakja ki a Rubik-kockát egy Android szoftveres Lego robot
- Halo Reach béta május 19-én
- Megölte testvérét a Playstation-ért
- Linux alá is készül a Steam
- EA: Nincs szükség új generációs konzolokra
- Légy te Harry Potter! - mobilon
- Vadonatúj sofőrprofilok a Need for speed-ben
- A The Sims 3 megjelenése páratlan siker
- Need for Speed SHIFT: 18 valósághű pálya, 65 versenygép
- Jégkorong-játék minden eddiginél valósághűbben
Fogyasztói elektronika ROVAT TOVÁBBI HÍREI
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Elektromobilitás: több mint egymillió töltőállomáshoz kínál hozzáférést a Bosch világszerte
Az elektromos autónk gyors, kényelmes és – ami a legfontosabb – bárhol rendelkezésre álló töltése: az elektromos autók vezetői számára világszerte mindez gyakran sokkal inkább vágy, mint valóság. A hatótáv és a költségek mellett a töltés az e-autósok egyik legfőbb gondja, ahogy az a Német Energia- és Vízgazdálkodási Szövetség (BDEW) tanulmányából is kiderül.
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
Kávét rendel majd az LG autós asszisztense, ha fáradt a sofőr
Az LG Electronics (LG) bemutatta a fejlett autóipari technológiai koncepciókat felvonultató Mobility Labworks sorozat legújabb tagját, a jövő önvezető autóiba szánt Digital Cockpit gamma elnevezésű megoldást. Az alfa és beta modellek tavalyi debütálása után ez a harmadik az innovatív digitális interfészek sorozatában, amelyek izgalmas bepillantást nyújtanak a mobilitás jövőjébe.
Mesterséges intelligenciával felszerelt mosodai megoldásokat mutatott be az LG
Az LG Electronics (LG) a Frankfurtban megrendezett Texcare nemzetközi kereskedelmi mosodai és textilápolási kiállításon mutatta be PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsaládját. Az energiahatékonyságot előtérbe helyező új termékcsaládban számos nagy kapacitású megoldás, például 30 kg kapacitású mosó- és szárítógépek és egy 25 kg-os maximális mosási és 16 kg-os szárítási kapacitású hőszivattyús mosó-szárítógép is helyet kapott. A PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsalád bevezetésével az LG célja, hogy mind Európában, mind pedig világszerte megerősítse pozícióját a kereskedelmi ruhatisztítási megoldások piacán.