Átalakul az Origo Zrt.: be akarnak jutni a hat legnagyobb médiacég közé
"A hatékonyabb működés és a médiapiaci kihívásoknak való eredményesebb megfelelés érdekében" Fischer András vezérigazgató javaslatára átalakul az egyebek mellett a Videa videómegosztót, a Freemail levelezőprogramot és a társasággal azonos nevű internetes portált is jegyző Origo Zrt..
Az értesülés szerint a vállalatcsoport középtávú stratégiai céljai között szerepel - az online hirdetési piac vezető pozíciójának megőrzése mellett -, hogy jövőre, 2009-re bekerüljön Magyarország első hat médiacége közé; ezért az eddig meglévő divíziók helyébe üzleti felelősséggel bíró üzletágak és funkcionális részlegek lépnek. Az új szervezeti felépítésben hét vezető tartozik közvetlenül a vezérigazgató irányítása alá; közülük Markót Imre alá a szerkesztett tartalmak és egyebek mellett a levelezőrendszer tartozik, míg Koltai Péter ezentúl üzletág-igazgatóként felügyeli például az iWiW, a mobiltermékek, az e-kereskedelmi, audiovizuális szolgáltatások sorsát.
Gyertyánfy Miklós stratégiai és üzletfejlesztési igazgatóhoz tartozik a vállalat termék életciklusainak nyomon követése és a piaci monitoring, míg Somogyi Péter Pál médiaértékesítési igazgató, Weyer Balázs igazgató-főszerkesztő és Cseke Péter pénzügyi igazgató pozíciója és feladatköre a közlés szerint változatlan marad. Emellett a szeptember elsejei szervezeti változás létrehozott egy operatív igazgatóságot, amelynek vezetőjét később mutatják be.
Kapcsolódó cikkek
- Az SAP 6 milliárd dolláros felvásárlásra készül
- Az IBM 2015-re megduplázza részvényarányos eredményét
- Online pálinkamagazin
- A Deutsche Telekom már profitra váltott
- Magyar Telekom - kisebb bevétel és nyereség
- Lendületben a tárolóspecialista MHM Computer
- Ismét perbe hívja a Nokia az Apple-t
- A közösségi média kihívás a hírügynökségek számára
- Olcsóbb áramot és földgázt is szolgáltat immár a Magyar Telekom
- Eladó a Hírszerző, az összes dolgozónak felmondtak