Átalakul az Origo Zrt.: be akarnak jutni a hat legnagyobb médiacég közé

MTI Sajtóadatbank, 2008. szeptember 2. 08:24

"A hatékonyabb működés és a médiapiaci kihívásoknak való eredményesebb megfelelés érdekében" Fischer András vezérigazgató javaslatára átalakul az egyebek mellett a Videa videómegosztót, a Freemail levelezőprogramot és a társasággal azonos nevű internetes portált is jegyző Origo Zrt..

Az értesülés szerint a vállalatcsoport középtávú stratégiai céljai között szerepel - az online hirdetési piac vezető pozíciójának megőrzése mellett -, hogy jövőre, 2009-re bekerüljön Magyarország első hat médiacége közé; ezért az eddig meglévő divíziók helyébe üzleti felelősséggel bíró üzletágak és funkcionális részlegek lépnek. Az új szervezeti felépítésben hét vezető tartozik közvetlenül a vezérigazgató irányítása alá; közülük Markót Imre alá a szerkesztett tartalmak és egyebek mellett a levelezőrendszer tartozik, míg Koltai Péter ezentúl üzletág-igazgatóként felügyeli például az iWiW, a mobiltermékek, az e-kereskedelmi, audiovizuális szolgáltatások sorsát.

 Gyertyánfy Miklós stratégiai és üzletfejlesztési igazgatóhoz tartozik a vállalat termék életciklusainak nyomon követése és a piaci monitoring, míg Somogyi Péter Pál médiaértékesítési igazgató, Weyer Balázs igazgató-főszerkesztő és Cseke Péter pénzügyi igazgató pozíciója és feladatköre a közlés szerint változatlan marad. Emellett a szeptember elsejei szervezeti változás létrehozott egy operatív igazgatóságot, amelynek vezetőjét később mutatják be.

Kulcsszavak: Origo +céginfo média

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01