Samsung: folyamatos növekedés a magyar mobilpiacon
Hozzátette: becslések szerint évente 2,5 millió új mobilkészüléket adnak el a magyar piacon, ahol a Samsung részesedése 30-35 százalék körüli. A cél az, hogy a dél-koreai márka átvegye az első helyet.
Az értékesítési vezető kifejtette: a Samsung a magyar piacon mintegy kétszer erősebb a világátlagnál, ahol 17 százalékos részesedése van. A mobilmárka magyarországi erősödésére jellemző, hogy az idén a bázishoz képest az eladások volumene 15 százalékkal, a készülékek átlagára pedig 25 százalékkal nőtt.
A magyar piacon, az összes márkát figyelembe véve, a mobilkészülékek átlagára 120 dollár, amit a Samsung jóval meghalad.
Kunos Balázs elmondta azt is, hogy a magyar felhasználók átlagosan 3 évente cserélik készüléküket, de vannak olyan előfizetők is, akik 6-7 éve ugyanazt a mobilt használják. Az átlagnál gyakrabban azok vesznek mobilt, akik fogékonyak a technikai újításokra, illetve presztízs szempontok is vezérlik őket a mobilhasználatban.
A piaci trendek szerint napjainkban a felső kategóriában a vékony, multimédiás, érintőképernyős telefonok a legkeresettebbek, míg középkategóriában ehhez hasonlóan szintén a vékony, többfunkciós, téglalap alakúak.
A magyar piacon, ellentétben például Németországgal, Csehországgal és Lengyelországgal, nem ennyire kelendőek az alsó kategóriás mobilok, amelyek inkább az alacsony, 10-17 ezer forint közötti árukkal vonzzák a vevőket, semmint tudásukkal.
Kapcsolódó cikkek
- 3D-kijelzős Samsung mobil
- Jön az első Symbian 3 alapú mobiltelefon
- Májusban újabb mobilkészülékek a Vodafone-nál
- Szabványosítják a mobiltelefon-szoftvereket Japánban
- Újabb zenemobilt kínál az LG
- Még áprilisban forgalomba hozza a Vodafone a Nexus One-t
- Árakat csökkent a Nokia, késik az új Symbian szoftver
- Visszaköveteli az Apple a 4G iPhone elveszett prototípusát
- Hat új, belépőszintű mobiltelefon a Motorolától
- Kocsmában bukkantak rá a legújabb iPhone-ra
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Így parkolunk mi: hol és mennyit fizetnek a magyarok a várakozásért?
Országosan 720 forintot fizetnek átlagosan az autósok egy parkolásért, de 1000 forint alatt ritkán ússza meg az, aki Budapest belvárosában áll meg a járművével – derül ki a Simple mobilapplikáció statisztikájából. Több órát inkább a népszerű kirándulóhelyek és fürdők környékén várakoznak a magyar autósok, ezért vidéken a nyár számít kiemelt időszaknak parkolás szempontjából.
Karácsony korlátok nélkül
Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő sokféle gátat legtöbbször mi magunk teremtjük meg, és hogy tudatos igyekezettel ugyanolyan egyszerűen lebonthatjuk őket – sokszor éppen a hétköznapok innovációi által – mint amilyen észrevétlenül felépültek.
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
A HONOR Magic V3 és V2 a minimalista divat legjobb barátai
A telefon, a kulcsok, a laptop, a pénztárca, a tablet, az iratok és egyéb, a hétköznapi munkavégzéshez – sőt, létezéshez – szükséges holmik cipelése kimerítő lehet. Nem beszélve arról, hogy kihat a divatra is: elvégre olyan táskákra van szükségünk, amikbe ezek mind beleférnek. A táskaválasztás pedig öltözetünket is meghatározhatja.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.