Origo Zrt.: a tévés, a számítógépes és a mobiltartalom közelítése a cél
"A három képernyő egységében gondolkozunk" - mondta Weyer Balázs igazgató-főszerkesztő, aki megjegyezte: a 15-25 éves korosztályban már nagyobb az internetezésre, mint a tévézésre fordított idő, ami a 18 és 49 év közöttiek esetében is csak negyedórával rövidebb.
Nem akarnak beragadni az internetskatulyába, mert "nem elég az online piacot vezetni" - mondta. Az együttműködésekre vonatkozó kérdésre válaszolva azt közölte, ez leginkább a nyelvfüggetlen tartalmak - így az alkalmazások, adatbázisok - esetében működik, miközben például a képügynökségeknek fizetett összeg "nem akkora tétel, hogy megérje" cégek működését összehangolni.
Fischer András vezérigazgató szavaiból az derült ki: a társaság nemzetközi terjeszkedésben is gondolkozik. "Ekkora méretű országban, ekkora piacon vezető szerepet vállaló társaság esetében teljesen természetes", ha a határon túlra kacsingat - mondta, hozzátéve, ilyen esetben elsősorban a régióban néznek szét.
A Magyar Telekom-csoport tulajdonában lévő Origo Zrt. vezérigazgatója úgy nyilatkozott, el tudja képzelni, hogy kedvezőbb ajánlat esetén a cégbirodalmon kívülről rendeljenek meg bizonyos szolgáltatásokat, noha "nyilván vannak bizonyos dolgok, amiket nem lehet megengedni".
Hétfőn tette közzé a társaság, hogy "a hatékonyabb működés és a médiapiaci kihívásoknak való eredményesebb megfelelés érdekében", Fischer András vezérigazgató javaslatára, átalakul a társaság, és a vállalatcsoport középtávú stratégiai céljai között szerepel - az online hirdetési piacon a piacvezető pozíció megőrzése mellett -, hogy jövőre bekerüljön Magyarország első hat médiacége közé.
Kapcsolódó cikkek
- Az SAP 6 milliárd dolláros felvásárlásra készül
- Az IBM 2015-re megduplázza részvényarányos eredményét
- Online pálinkamagazin
- A Deutsche Telekom már profitra váltott
- Magyar Telekom - kisebb bevétel és nyereség
- Lendületben a tárolóspecialista MHM Computer
- Ismét perbe hívja a Nokia az Apple-t
- A közösségi média kihívás a hírügynökségek számára
- Olcsóbb áramot és földgázt is szolgáltat immár a Magyar Telekom
- Eladó a Hírszerző, az összes dolgozónak felmondtak
Internet ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Bekerült egy magyar internet szolgáltató kínálatába a Starlink
Magyarországon egy hivatalos Starlink viszonteladó magyarországi képviselőjeként a Vannet Telekommunikációs Kft. kínálja elsőként üzleti ügyfeleknek magyar nyelvű támogatással a Starlink műholdas internetszolgáltatását. A gyors és rövid késleltetésű technológia a rossz internetellátottságú helyeken és másodlagos, backup szolgáltatásként is új perspektívát nyit a cégek számára.
Készülékkedvezménnyel támogatja az iskolakezdést a Vodafone
A Vodafone Magyarország egyedi ajánlattal készül az iskolakezdés időszakára: augusztus 2. és október 3. között a szolgáltató minden új, Gigabit Net csomagra előfizető vagy erre a csomagra váltó, valamint Gigabit Net szerződést meghosszabbító ügyfél számára a vezetékes internet előfizetés mellé 31 500 Ft-os készülékkedvezményt biztosít meghatározott készülékekre. Ebben az időszakban a Vodafone ONE készükékkedvezmény összevonható a Gigabit Net készülékkedvezménnyel, így a Vodafone ONE ügyfelek 52 500 Ft-ot spórolhatnak meg készülékvásárláskor.
Lehet egyszerre mobil és otthoni az internet?
A mobiltelefon ma már szinte mindenki zsebében ott lapul, de a mobilozást lehetővé tévő technológia új értelmet ad az eddig vezetékkel elért otthoni internetezésnek is. Még nem szoktunk hozzá teljesen, de érdemes: nemcsak kábelen lehet otthon netezni, hanem mobilinterneten is, méghozzá úgy, hogy teljes értékű otthoni internetszolgáltatáshoz jutunk. Ez nemcsak azokon a helyeken jelent alternatívát, ahol a vezetékes internet nem elérhető, hanem önmagában is jár előnyökkel, főleg, ha 5G-mobilhálózatról van szó.
A Zyxel Networks gyors és megfizethető WiFi 7 opciót mutat be KKV-knak
A Zyxel Networks, a biztonságos, mesterséges intelligencia alapú felhőalapú hálózati megoldások vezető szállítója, piacra dobta az NWA130BE – BE11000 WiFi 7 Triple-Radio NebulaFlex hozzáférési pontot (AP). Mivel a WiFi 7-támogatott eszközök 2024-ben válnak általánossá, az NWA130BE lehetővé teszi a kis- és középvállalkozások (KKV-k) számára, hogy páratlan hálózati sebességet, kapacitást és a lehető legjobb WiFi élményt élvezhessék.
Új korszak jön az 5.5G, a mesterséges intelligencia és a felhő alapú megoldások integrálásával
A küszöbön álló 5.5G-korszak jegyében mutatta be legújabb innovációit és megoldásait a Huawei Technologies az idei Mobil Világkongresszuson. A vállalat várakozásai szerint az 5.5G technológia kereskedelmi forgalmazása már idén elkezdődik, amely lehetővé teszi új alkalmazási területek kiaknázását. A közelgő új, 10 Gigabites mobilszélessáv korszakában a szolgáltatóknak a kiváló minőségű hálózatépítésre kell törekedniük, hogy ki tudják használni az 5.5G technológia nyújtotta új lehetőségeket. A Huawei partnereivel együtt világszerte már több mint 20 városban működött közre 5.5G hálózatok kereskedelmi telepítésében és tesztelésében.