Kiterjeszti Walkman márkáját a Sony Ericsson
A Sony Ericsson egyik legsikeresebb üzleti húzása volt, hogy a már bejáratott, ma is használt vagy éppen pihentetett védjegyeket kiterjesztette vagy újra használatba vette. Miután a Sony felvásárolta az Ericsson mobilrészlegét, a két gyártó sikereit nem tudták egybekovácsolni, az Ericsson készülékek formavilága szinte teljesen eltűnt, és a Sony kissé semmitmondó designja a belső tartalomtól függetlenül sem vezetett különösebb értékesítési sikerekhez. Ezen változtatott gyökeresen a fényképezőgépek világából ismert Cybershot és a még a 80-as években feltűnt Walkman márkanevek átértelmezése.
Az előző a Sony Ericsson fényképezésre kihegyezett, az utóbbi értelemszerűen a zenei funkciókban bővelkedő telefonokra került rá, és ez a lépés szinte azonnali eladásnövekedést produkált. A Sony időközben az MP3 lejátszók piacán is újra a Walkman névvel próbálkozik, így különösen fontos a cég számára a márkanév terjesztése. Ennek egyik módja a „Waklman számára készült” feliratú logó megjelentetése. A külsős fejlesztők, vállalatok kompatibilis termékeit ezentúl a vásárlók könnyebben felismerhetik, miközben a japán cég egy kis ingyen reklámhoz is jut a jellegzetes logó minél sűrűbb alkalmazásával.
Kapcsolódó cikkek
- Cseppálló mini Walkmanek a Sonytól
- Meglepetésre nyereséges volt a Sony Ericsson az I. negyedévben
- Új Sony Ericsson Walkmanek: Zylo és Spiro
- A T-Mobile-nál keddtől kapható az androidos Sony Ericsson Xperia X10
- Új Windows Mobile a Sony Ericsson Aspenen
- Sony Ericsson: Lazult a hurok
- Japánban debütál a Sony Ericsson első Android mobilja
- Új Sony Ericsson mobil: Vivaz
- E-könyvek mobil szélessávon
- Újabb hibás Sony Ericsson mobil
Fogyasztói elektronika ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Limitált szériában készül a Casio méregdrága órája
Új taggal bővült a G-Shock márka ütés- és rázkódásálló karórákat magában foglaló termékcsaládja. „Az újdonság Dzsuroku-Maru: San japán katana előtt tiszteleg, megjelenítve e különleges szamurájkard egyediségét, erejét és szépségét” – jelentette ki Nagy Sándor, a Casio termékmenedzsere. Ez a különleges időmérő 800 darabos limitált szériában érhető el.
A Samsung még több felhasználónak teszi elérhetővé a viselhető eszközök kínálta legújabb egészségügyi megoldásokat
A One UI 6 Watch hamarosan még több Galaxy Watch eszközön lesz elérhető a legújabb szoftverfrissítésnek köszönhetően*. A november végétől induló frissítés a Galaxy Watch Ultra és a Galaxy Watch7** válogatott funkcióit hozza el a Galaxy Watch korábbi generációira világszerte, beleértve a Galaxy Watch6, Galaxy Watch6 Classic, Galaxy Watch5, Galaxy Watch5 Pro, Galaxy Watch4, Galaxy Watch4 Classic és Galaxy Watch FE készülékeket.
A Sonynál egész novemberben dübörögnek a Black Friday akciók
November 29-én, azaz a hónap utolsó péntekén érkezik el idén a Black Friday, a Sony azonban nemcsak ezen az egy napon, hanem egész novemberben is kiemelkedően kedvezményes árakon teszi elérhetővé a legmenőbb termékeit. A hónap során a szokásosabbnál alacsonyabb áron juthatunk hozzá prémium minőségű tévéhez, hangszóróhoz és fényképezőgéphez, a legújabb LinkBuds fülhallgatók megvásárlása után pedig még pénzvisszatérítést is igényelhetünk.
Számos innovációs díjjal ismerték el az LG-t a CES 2025 bírái
Számos elismerést érdemelt ki az LG Electronics (LG) a CES 2025 innovációs díjátadón technológiai és dizájnmegoldásaiért. A vállalat csúcskatagóriás életmód-megoldásai több mint 20 elismerést, köztük három rangos, a kiállítás legjobb innovációinak járó Best of Innovation díjat kaptak.
Íme a 2024-es ünnepi PlayStation-ajándékkalauz
Az ünnepi vásárlási időszak közeledtével a Sony Interactive Entertainment kiadja a 2024-es ünnepi PlayStation-ajándékkalauzt, amely az idei ünnepi ajándékozóknak szánt termékek legújabb választékát tartalmazza.