Tulajdonos lett a KÜRT-vezér
Kmetty József (40), a KÜRT Információbiztonsági és Adatmentő Zrt. vezérigazgatója 2008 szeptemberétől bekerült a KÜRT tulajdonosi körébe.
Kürti Sándor és Kürti János – a cég alapítói és tulajdonosai – a fiatal vezérigazgató eddig elért eredményeit, töretlenül sikeres és kitartó munkáját, valamint stratégiailag meghatározó és gyümölcsöző lépéseit honorálták a döntéssel.
Kmetty 1991-ben, 16 éve kezdte pályafutását a KÜRT-nél. Kezdetben technológiai vezetőként dolgozott és számos forradalmi eredményt ért el az Európa-szerte ismert adatmentési üzletág fejlesztésében, valamint egyik kidolgozója volt a cég információbiztonsági portfoliójának.
1998-tól a KÜRT kereskedelemi vezérigazgató-helyettesi posztját foglalta el és az igazgatóság tagjává választották.
2004-es vezérigazgatói kinevezése óta sikeresen irányítja a társaság életét, kézben tartja az operatív ügyleteket és első számú véleményformálóként irányítja a társaság fejlesztési és stratégiai koncepcióalkotásának folyamatát.
Kmetty 1992-ben a Budapesti Műszaki Egyetemen végzett villamosmérnökként, 2006-ban pedig ugyanitt menedzsment szakirányú MBA diplomát szerezett.
2007-ben elnyerte az „Év Informatikai Cégvezetőjének” járó Gyurós Tibor díjat, és ugyanebben az évben egy internetes szavazáson az év „Legjobb főnökének” választották.
Vezérigazgatósága alatt a KÜRT elnyerte a Business Superbrand címet és felkerült a „Europe Fast 500” listára, a leggyorsabban fejlődő európai vállalatokat elismerő kezdeményezés díjazottjaként.
Szabadidejét két gyermeke mellett (vagy velük együtt) szívesen tölti veterán autók társaságában, de kedvenc időtöltése a repülés és a vitorlázás is.
Kapcsolódó cikkek
- IVSZ: átmenetileg Keresztesi János végzi a főtitkári teendőket
- Új vezető a HP Magyarország nyomtatási üzletágánál
- Válságkezelő kereskedelmi igazgató a Sixtnél
- Új HR-menedzser a Canon Hungária Kft.-nél
- Laufer Tamás az Informatikai Vállalkozások Szövetségének új elnöke
- Klotz Tamás csatlakozott a Microsoft közigazgatási csapatához
- Új marketingvezető a Canon hazai csapatában
- Sigvart Voss Eriksen a Pannon új CMO-ja
- Távozik a Pannon CMO-ja
- Átalakítja szervezetét a Magyar Telekom, távozik Winkler
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.