A Symantec felvásárolja a rivális MessageLabst
A majdnem 700 millió dolláros óriásüzlet némileg meglepetést keltett az elmúlt hetek pénzügyi válsága közepette. Az elemzők szerint a biztonságtechnikai piacon az utóbbi években tapasztalható trend alapján, miszerint a kisebb cégeket sorra kivásárolják a nagyok, egyáltalán nem rossz lépés a MessageLabs megvétele, ám a kialkudott ár vélhetően még az igazi válság előtti állapotokat tükrözi, és a mai körülmények között talán jóval alacsonyabb árat is el tudott volna érni a Symantec. Mivel a két vállalat meglehetősen hasonló területen működik, a felvásárlást várhatóan helyi és nemzetközi szinten is jóvá kell hagyatni.
Ezzel a befektetéssel a kaliforniai Symantec egyszerre több célt is elérhet. Egyrészt kivásárolja a piacról riválisát, másrészt párhuzamosan fejlesztett új technológiákhoz juthat, de az sem elhanyagolható, hogy hozzájut a MessageLabs klientúrájához. A MessageLabs külön főhadiszállással rendelkezik az USA, Nagy-Britannia és Ausztrália területén. Nem elhanyagolható klientúrája sem, hiszen több mint nyolcmillió végfelhasználóval rendelkezik, de talán ugyanilyen fontos, hogy 19 ezer fölötti üzleti előfizetőinek száma.
Kapcsolódó cikkek
- Magyarország tizedik a kiberbűnözők toplistáján
- Márciusban Magyarország a spam világbajnok
- Teljes HuaweiSymantec termékportfolió a Sysmantól
- Magyarországra jön a HuaweiSymantec
- Milliárdos károkat okoznak évente a kibertámadások
- Egyszerűbb információkezelés nagyvállalatok számára
- Akciós ékszerek és hölgyek a vörös lámpás negyedből Valentin napra
- AV-tesztek: taroltak a Norton szoftverek
- A közepes méretű vállalatok az adatközpontok éllovasai
- Céges buli: minden esély megvan rá, hogy elhagyjuk a laptopunkat
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.