UPC: call centeres ügyfélszolgálat Budapesten
Kovács Attila, 2000. február 28. 21:12
TeleUPC néven 2000. március 6-ától új központi telefonos ügyfélszolgálatot működtet budapesti és főváros környéki szolgáltatási területén az UPC Magyarország Kft. kábeltelevíziós szolgáltató társaság.
Az előfizetők rendelkezésére álló call centeres megoldással a szolgáltató célja a könnyen elérhető kapcsolat biztosítása, az ügyfelek igényeinek, kérdéseinek gyorsabb, korszerűbb kezelése. A TeleUPC naponta reggel 8-tól este 20 óráig érhető el telefonon a következő, helyi tarifával működő kék számon: 06-40-333-872. Éjszaka és hétvégén üzenetrögzítő fogadja a hívást. A TeleUPC segítségével információ kérhető a társaságról, a szolgáltatásokról, az előfizető módosíthatja jelenlegi szolgáltatási csomagját, új szolgáltatást rendelhet meg, bejelentheti az esetleges műszaki problémákat, számlainformációt kérhet, bármilyen egyéb, az UPC szolgáltatásaival kapcsolatos kérdést tehet fel.
A TeleUPC bevezetésével párhuzamosan Budapesten több ügyfélszolgálati irodát megszüntetnek. Március 10-én négy (I., Ponty u. 16.; VII., Bethlen G. u. 39.; XVII., Egészségház u. 24.; XXI., Zrínyi u. 2/a), március 31-én pedig további két kirendeltség (V., Erzsébet tér 4. és XI., Csíki-hegyek u. 22.) zár be.
A call center alapú ügyfélszolgálat bevezetése mellett hírek szerint az UPC továbbfejleszti számlázási rendszerét, így lehetővé válik a havi bontású számlázás.
Kapcsolódó cikkek
- A Yahoo számokkal bizonyítja, hogy alacsony a Microsoft ajánlata
- KÜRT: sikeres kuvaiti biztonsági intelligencia projekt
- Megvenné a VIA-t az nVidia?
- Magyar Telekom: 74 forintos osztalékjavaslat
- Az Avid erősíti online ügyfélszolgálatát
- S&P: negatív figyelőlistán a Deutsche Telekom
- A BMC Software megvásárolja a BladeLogicot
- Gondban a Siemens
- A DT 20 százalékot szerez az OTE görög távközlési cégben
- A Ricoh újra a fenntartható vállalatok 100-as listáján