Sun SPARC vállalati szerver négy CPU foglalattal
A 4U (176 mm) magas rack fiókba szerelt SPARC Enterprise T5440 szerver olyan alkalmazásokhoz használható, mint a nagyméretű OLTP adatbázisok feldolgozása, valamint a CRM és ERP. A SPARC Enterprise T5440 szerver az első lapkaszintű többszálú (CMT) szerver, amely négy processzorig méretezhető.
A SPARC Enterprise T5440 szerver négy 1,2 GHz-es vagy 1,4 GHz-es processzort, 32 magot (256 szálat) és 512 GB memóriát tartalmaz, és ez az első olyan rendszer, amely különleges energiafelügyeleti jellemzőkkel rendelkezik, amelyek között a tétlen szálak kezelése is megtalálható. A szerver jellemzője még az IFC (Intelligent Fan Control = intelligens ventilátorvezérlés), amely a hőmérséklet függvényében változtatja a ventilátor sebességét.
A SPARC Enterprise T5440 szerver négy processzort „pakol” egy 4U magas fiókba, amelynek súlya 40 kg és 1575 watt energiát igényel.
A SPARC Enterprise T5440 szerver nagy I/O teljesítményt és bővíthetőséget kínál (maximum 10 GB I/O sávszélesség). Az új szerver a bővítéshez 28 PCI-E catlakozót tartalmaz és hét világrekordot állított fel a tesztek (7 benchmark) során.
A SPARC Enterprise T5440 szerver már kapható, és közvetlenül a Sun és Fujitsu cégektől, valamint kiemelt viszonteladóktól lehet megvásárolni, induló ára 44 995 dollár.
Kapcsolódó cikkek
- Solaris fut a HP ProLiant szervereken is
- Sun-háttér a Wikipédiához
- Sun: bővülő X86-os portfólió
- Sun Niagara 3: 16 mag és 16 szál magonként
- Sun SPARC Enterprise T5140 és T5240 szerverek
- VMware virtualizáció a Sun x64 szerver és adattár portfoliójában
- Távközlés-specifikus 64-szálú Sun-szerver
- A Sun szállítja a 2010-es vancouveri téli olimpia szervereit
- Sun: új marketingvezető, négy új berendezés
- Sun: kedvezményes karácsonyi akció minden pénztárcához
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.