Nyilvános TelePresence tárgyalótermek a Ciscótól
A Cisco bejelentette az első, bármely cég vagy szervezet által igénybe vehető Cisco TelePresence tárgyalótermek megnyitását. E Cisco TelePresence tárgyalókat használatalapú díjszabás („pay-per-use”) ellenében használhatják azok a vállalatok, amelyek szeretnék gyakoribbá tenni a kulcspartnereikkel, szállítóikkal és vevőikkel folytatott személyes találkozókat, és egyben szeretnék az utazással járó költségeiket is csökkenteni. Az első nyilvános Cisco TelePresence tárgyalók a Cisco és a Tata Communications együttműködésének eredményeképpen nyíltak meg a kaliforniai Santa Clarában, Bostonban, Londonban, valamint Bangalorban és Bombayben.
A Cisco TelePresence tárgyalók
A bemutatás óta eltelt közel két évben a Cisco több mint 200 ügyfelénél ezernél is több TelePresence tárgyalót alakítottak ki. Ezen túlmenően a Cisco házon belül 40 ország 129 városában lévő irodáiban telepített közel 300 Cisco TelePresence tárgyalót. Az új üzleti modell jelentős lépés a Cisco nyilvános, világméretű TelePresence-hálózatot célzó terveinek megvalósításában. Az új, nyilvános Cisco TelePresence tárgyalók elősegítik a globális együttműködést, mivel az olyan vállalkozások számára is elérhetővé teszik a valósághű találkozók lehetőségét, amelyek saját irodájukban nem rendelkeznek TelePresence technológiával.
A felhasználási lehetőségek között kiemelt helyen szerepelnek a beszállítói lánc tagjaival folytatott megbeszélések, az alkalmazottak képzése és felvételiztetése, a nemzetközi vállalati eseményeken való részvétel, illetve mindazok az alkalmazások, ahol a személyes jelenlét kritikus fontosságú, de gyakran nehezen kivitelezhető.
„Az órára bérelhető nyilvános Cisco TelePresence tárgyalók módot adnak a gyakoribb személyes találkozókra a kollégák vagy üzleti partnerek között, ugyanakkor kiiktatják az üzleti utakkal járó időveszteséget” – mondta Geoffrey Moore, a Dealing with Darwin című könyve szerzője, a TCG Advisors ügyvezető igazgatója. „A Cisco TelePresence technológiája olyan, mint egy magánrepülőgép: lehetővé teszi, hogy a nap folyamán több különböző városokban tárgyaljak. Komoly lépést jelent a munka és a magánélet kiegyensúlyozása irányában, csökkenti az utazási költségeket, és fokozza a hatékonyságot.”
A most megnyitott, nyilvános Cisco TelePresence tárgyalók már szabadon foglalhatók bármely vállalat számára. Az egyórás bérleti díj 299–899 USD között mozog a tárgyaló méretétől függően. Egy-egy tárgyalótermet 1-18 résztvevő vehet igénybe. A Cisco TelePresence tárgyalók foglalásával kapcsolatos további információkért látogassa meg a www.ciscotelepresencesuites.com webhelyet.
A Tata Communicationsszel, a Taj Hotels szállodaláncot működtető Indian Hotels Co. Ltd.-vel és az Indiai Ipari Konföderációval (CII) együttműködésben az első bérelhető TelePresence tárgyalókat a bostoni, londoni, bangalori és bombayi Taj Hotels szállodákban, valamint a CII bengalurui, új-delhi, hyderabadi és chennai irodáiban nyitották meg. A Tata további 100 tárgyaló megnyitását tervezi 2009 végéig, többek között a New York-i Pierre Hotelben. További információkért és helyszínekért látogassa meg a http://www.tatacommunications.com/telepresence/index.html webhelyet.
Kapcsolódó cikkek
- A Cisco eredménye jobb a vártnál
- Cisco Cleanair - mobil munkavégzés wifi-interferencia nélkül
- Virtuális próbafülkék a Tommy Hilfigernél
- A Ciscóé a Tandberg
- Jót tett a videó-konferenciának a légi közlekedés leállása
- Távgyógyászat
- Tovább erősödő Cisco-NetApp-VMware együttműködés
- Vodafone: új generációs IP-gerinchálózat a Ciscótól
- A közösségi hálók rendszere az internetes bűnözők új játszótere
- Symbol Ügyvitel 1.35
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.