Az első koreai rádióval a világpiacra: 50. születésnapját ünnepli az LG
Az LG fennállásának főbb mérföldkövei
1958: megalakul a Goldstar
1959: piacon az első koreai rádió
1977: megjelenik az első koreai színes tévé
1978: a vállalat exportforgalma átlépi a 100 millió amerikai dollárt
1980: megnyitja kapuit az első európai értékesítési pont
1984: az értékesítésből származó bevétel több mint 1 milliárd koreai won
1995: a vállalat neve LG Electronics-ra változik
1998: a világ első 60 inch-es plazma tévéjét az LG gyártja
1999: megalakul az LG.Philips LCD
2000: piacon a világ első internet hozzáférés biztosító hűtőszekrénye az LG-től
2002: az LG Holding Company alatt megalakul az LG Electronics (LGE) és az LG Electronics Investment (LGEI)
Az 50 éves LG számokban
1958 | 2007 | 2008 (becsült) | |
Alkalmazottak | 300 fő | 82 000 fő | 82 000 fő |
Értékesítésből származó bevételek | 50 millió KRW (1959) | 41 trillió KRW | 44 trillió KRW |
Export | 50 000 USD (1962) | 18,3 milliárd USD | |
Tőke | 10 millió KRW (1958) | 7,2 trillió KRW | |
Nettó nyereség | 29 millió KRW (1962) | 1,2 trillió KRW |
Kapcsolódó cikkek
- Az SAP 6 milliárd dolláros felvásárlásra készül
- Az LG 20 százalékkal kívánja növelni mobiltelefon eladásait
- Rekordnyereséget produkált az LG
- LG Mobile márkabolt nyílt a Mammutban
- Rekord veszteség az LG Electronicsnál is
- Az LG lett a harmadik legnagyobb mobilgyártó 2008-ban?
- Átszervezés az LG-nél
- Napelemgyártásba fektet az LG
- Ötvenedik születésnapját ünnepli az LG
- 11 milliárd dolláros forgalom feletti LG-negyedév
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.