Az első koreai rádióval a világpiacra: 50. születésnapját ünnepli az LG
Az LG fennállásának főbb mérföldkövei
1958: megalakul a Goldstar
1959: piacon az első koreai rádió
1977: megjelenik az első koreai színes tévé
1978: a vállalat exportforgalma átlépi a 100 millió amerikai dollárt
1980: megnyitja kapuit az első európai értékesítési pont
1984: az értékesítésből származó bevétel több mint 1 milliárd koreai won
1995: a vállalat neve LG Electronics-ra változik
1998: a világ első 60 inch-es plazma tévéjét az LG gyártja
1999: megalakul az LG.Philips LCD
2000: piacon a világ első internet hozzáférés biztosító hűtőszekrénye az LG-től
2002: az LG Holding Company alatt megalakul az LG Electronics (LGE) és az LG Electronics Investment (LGEI)
Az 50 éves LG számokban
1958 | 2007 | 2008 (becsült) | |
Alkalmazottak | 300 fő | 82 000 fő | 82 000 fő |
Értékesítésből származó bevételek | 50 millió KRW (1959) | 41 trillió KRW | 44 trillió KRW |
Export | 50 000 USD (1962) | 18,3 milliárd USD | |
Tőke | 10 millió KRW (1958) | 7,2 trillió KRW | |
Nettó nyereség | 29 millió KRW (1962) | 1,2 trillió KRW |
Kapcsolódó cikkek
- Az SAP 6 milliárd dolláros felvásárlásra készül
- Az LG 20 százalékkal kívánja növelni mobiltelefon eladásait
- Rekordnyereséget produkált az LG
- LG Mobile márkabolt nyílt a Mammutban
- Rekord veszteség az LG Electronicsnál is
- Az LG lett a harmadik legnagyobb mobilgyártó 2008-ban?
- Átszervezés az LG-nél
- Napelemgyártásba fektet az LG
- Ötvenedik születésnapját ünnepli az LG
- 11 milliárd dolláros forgalom feletti LG-negyedév
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Széchenyi István Egyetem közreműködésével magyar műhold vizsgálja az aszályos területeket
Hiánypótló kutatás zajlik a győri Széchenyi István Egyetem részvételével, amelynek keretében egy műhold ad rendszeresen távérzékelt adatokat Magyarország területéről. A konzorciumban megvalósuló európai uniós projekt során az intézmény Albert Kázmér Mosonmagyaróvári Kara az űrből érkező információkat elemzi és kontrollálja az aszályos időszakok hatásainak enyhítése érdekében.
Számos MI-t használó alkalmazással ismerkedhettek meg a résztvevők a Mobile Broadband Forum kiállításon
Már több mint három millió mesterséges intelligenciára képes alkalmazás készült világszerte, túlszárnyalva a hagyományos alkalmazások számát – derült ki a 2024-es Isztambulban megrendezett Global Mobile Broadband Forum (MBBF) során.
Még két hétig jelentkezhetnek az IT hallgatók a K&H STEM ösztöndíjpályázatára
Meghosszabbítja két héttel STEM pályázatának leadási határidejét a K&H bank, hogy minél több egyetemi hallgató vehessen részt a kezdeményezésben. Az új határidő szerint november 17-én éjfélig fogadja a pénzintézet a pályamunkákat. A pályázatra – amelyben nyolc aktuális, innovatív téma közül választhatnak a jelentkezők – hazai IT képzést nyújtó egyetemek hallgatói jelentkezhetnek két kategóriában: mesterképzés és alapképzés. A nyerteseket szakmai zsűri választja ki, és akár 500.000 forint értékű díjazásban is részesülhetnek.
Globális adózási jövőkép: Paradigmaváltás az ENSZ kezdeményezésében?
A nemzetközi adózás szabályrendszerében jelentős változás közeleg: az ENSZ új adóügyi keretegyezményen dolgozik, amely az OECD jelenlegi reformjaitól eltérő módon kínálna megoldásokat, különös tekintettel a fejlődő országok érdekeire. A tervezett rendszer átfogó célja, hogy a multinacionális vállalatokat és vagyonos magánszemélyeket is érintő, méltányosabb és átláthatóbb globális adózási környezetet teremtsen. Vajon milyen hatással lesz mindez a digitális gazdaságra, és hogyan befolyásolja majd a már bevezetés alatt álló globális minimumadót?
Az LG ismét a TOP 100 márka között
Az LG Electronics (LG) jelentős előrelépést tett a globális piacon innovatív márkastratégiájával, ennek köszönheti, hogy ismét a legkiemelkedőbb globális márkák között szerepelhet.