Kína életében az internet kulcsfontosságú szerepet játszik
A gyorsan növekvő internet kulcsfontosságú szerepet játszik Kína modernizációjában, valamint elősegíti a nyitást és a reformot - közölte a kínai államtanács információs irodájának tisztségviselője.
Caj szerint az internet és a hozzá kapcsolódó iparágak felgyorsították a reformfolyamatokat, és az ország társadalmi és gazdasági fejlődésének mozgatórugóját adják. A kínai elektronikus kereskedelem (e-commerce) együttes tranzakcióinak értéke 2007-ben elérte a 2,14 billió jüant (64.699 milliárd forintot), és ez az előző évhez képest 90 százalékos növekedést jelent. A kínai Kereskedelmi Minisztérium előrejelzései szerint az e-commerce a legfontosabb kereskedelmi csatornává fog válni. Tíz éven belül a kereskedelmi tranzakciók 70 százaléka zajlik majd elektronikus csatornákon keresztül.
Kínában naponta mintegy 240 ezerrel gyarapodik a világhálót használók száma, az internetes társadalom három-négy éven belül eléri a félmilliárdot - hangsúlyozta a miniszterhelyettes. A kínai internetpiacban hatalmas lehetőségek vannak, amelyeket Caj reményei szerint a világ minden részéről érkező vállalatoknak sikerül majd kiaknázniuk.
A pénteken kezdődött kétnapos fórumon több min száz kínai és amerikai szakember vett részt.
Kapcsolódó cikkek
- Négyszázmillió felett az internetezők száma Kínában
- Kisebb az igény felnőtt tartalmakra és online játékokra
- A lelküket is eladják a figyelmetlen online vásárlók
- Vállalatok a Facebookon: szabályok nélkül
- Az emberek négyötöde alapvető jognak tartja az internetet
- 5 milliárd mobil 2010-ben
- Saját blogot indított a kínai elnök
- Ashton Kutcher a Twitteren segít felépíteni az orosz Szilícium-völgyet
- VPN-szerverekkel érik el Kínából a tiltott weboldalakat
- Harminc százalékkal többen neteznek Kínában
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
360 fokos felmérést készített az IAB az influencerpiacról
Kik, milyen platformokon és hányan követnek ma influencereket? Mennyire tartják őket hitelesnek, és hányan vásárolnak terméket ajánlásaikra? Milyen típusai vannak az influencertartalmat fogyasztóknak? És a piaci szakemberek vajon mennyire látják hatékonynak az influenceres együttműködéseket?
Csúcstechnológiás cukormonitorozó rendszert vezet be itthon a magyar 77 Elektronika Kft.
A száz százalékban magyar 77 Elektronika Kft. új generációs, folyamatos cukormonitorozó rendszert vezet be itthon. A hazai piacon úttörőnek számító, magyar nyelven működő, egybeépített szenzor-távadó eszköz az eddiginél sokkal felhasználóbarátabb megoldást biztosít a diabéteszesek számára, amely a nap 24 órájában folyamatosan méri a szöveti cukorszintet.
Toronyház nyolcszögletű prizma kialakítással és vízszintes elhelyezhetőséggel
A Thermaltake, a prémium PC-hardvermegoldások vezető márkája bejelentette a The Tower 300 mikro toronyházat. A The Tower sorozat az egyik legnépszerűbb termékcsalád, ami az ikonikus függőleges toronyház-kialakításáról ismert.
Magyar szakember nyerte az International Loyalty Awards „Év Embere” díját
Kecsmár Zsuzsa, az Antavo Loyalty Cloud társalapítója és stratégiai vezetője nyerte idén a nívós „Év Embere” díjat a Dubaiban megrendezett International Loyalty Awards-on.
Az Alba Regia Műszaki Felsőoktatásért Alapítvány elnyerte a Kyndryl Alapítvány támogatását
A Kyndryl Alapítvány, a Kyndryl filantróp ága bejelentette, hogy a magyarországi Alba Regia Műszaki Felsőoktatásért Alapítvány egyike annak a hét országból származó 11 nonprofit szervezetnek, amelyek a Kyndryl Alapítvány első támogatási körében adományban részesülnek.