Oracle: új, interaktív terméktámogatási portál
Az Oracle elindította a My Oracle Support Community nevű új online terméktámogatási portálját. A web 2.0 technológiára épülő portálon a cég ügyfelei a termékekkel és szolgáltatásokkal kapcsolatos legfrissebb információkat, esettanulmányokat, gyakori problémák megoldásait érhetik el, továbbá tapasztalatokat cserélhetnek az Oracle-szakértők és más felhasználók kiterjedt hálózatával.
A My Oracle Support Community egy olyan integrált, többcsatornás online együttműködési portál, amely valóban kiaknázza a Web 2.0 technológiában rejlő legújabb lehetőségeket, és valós idejű hozzáférést kínál egy rendkívül kiterjedt tudástárhoz. Számos, már létező hálózat, többek között az Oracle Technology Network (OTN) és az Oracle Partner Network (OPN) tapasztalataira építve tovább szélesíti az Oracle Community közösséget. Az ügyfelek akár több Oracle Support támogatási közösség tagjai is lehetnek, és olyan ügyfelekhez csatlakozhatnak, akikkel közösek az érdeklődési területeik. Emellett pedig gyakorlati információkhoz juthatnak az egyes termékekről, valamint elérhetik az aktuális témaköröket, a különleges frissítéseket, a híreket és egyéb eseményekről szóló ismertetőket. A szolgáltatás Magyarországon is rendelkezésére áll a support szerződéssel rendelkező ügyfelek számára a My Orace Support "Community" menüpontjáról.
A My Oracle Support Community funkciói többek között:
- Vitafórumok: Az ügyfelek kérdéseket tehetnek fel, és problémákat vethetnek fel, amelyekre bárki válaszolhat a közösségből.
- Dokumentumok megosztása: Lehetővé teszi a bevált gyakorlatok, tippek, tanulmányok és esettanulmányok együttműködési célú megosztását, így a felhasználók nemcsak az Oracle szakértőitől kaphatnak válaszokat és visszajelzéseket, hanem az iparág egyéb hozzáértő felhasználóitól is.
- Kapcsolatkereső: E funkció révén a felhasználók felvehetik a kapcsolatot olyan személyekkel, akiknek hasonló az érdeklődésük vagy a megoldáskörnyezetük, így kibővíthetik megbízható partnereik hálózatát.
- Címkézés és keresés: A kulcsszavak vagy címkék segítségével a hasznos információk könnyebben elérhetők.
- Személyes üzenetküldés: A felhasználók kapcsolatba léphetnek egymással és az Oracle szakértőivel a bizalmas egyedi témákban.
- Hírek és események: Egyszerű hozzáférést kínál az Oracle, valamint a közösség tagjainak legújabb híreihez és eseményeihez.
- Visszajelzések és ötletek: Számos lehetőséget nyújt a közösség tagjainak, hogy ötleteikkel és véleményükkel visszajelzést adjanak az Oracle-ről az Oracle-nek.
- Felhasználói elismerés: Teret kínál a közösségi tagok elismeréseinek, így lehetőséget teremt, hogy a pozitív visszajelzéssel rendelkező aktív felhasználók vagy kulcstagok ismertebbé és elismertebbé váljanak.
Kapcsolódó cikkek
- Magyarországon elsőként: Oracle (anti)hackertréning
- Az Oracle bejelentette az Oracle Berkeley DB legújabb verzióját
- Oracle: vége a válságnak
- Megújult az Oracle partnerprogramja
- Folytatódnak az Oracle ingyenes informatikai tanfolyamai
- Az Oracle többé már nem szoftvercég: befejeződött a Sun felvásárlása
- Az EU feltétel nélkül jóváhagyta az Oracle-Sun egyesülést
- EU-meghallgatás Oracle-Sun ügyben december 10-én
- Nehéz az ügyfelek kiszolgálása és megtartása
- Az EU kifogásolja az Oracle Sun egyesülést
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.