Alvicom: sikeres teljesítményteszt az Aegon biztosítónál
A magyarországi IT-tesztelési piac egyik vezető társasága, az Alvicom sikeresen működött közre az Aegon biztosító kötelező gépjármű-felelősségbiztosítási (KGFB) webes díjkalkulációs és ajánlatkészítő alkalmazásának tesztelésében. Az elvégzett terheléses teszteknek köszönhetően a megrendelő üzletkritikus webes alkalmazásait sikerült olyannyira felgyorsítani, hogy a biztosító a novemberi biztosítóváltó csúcsban a korábbi évekhez viszonyított magasabb terhelés esetén is gyorsabban ki tudja szolgálni a díjkalkulációs kéréseket.
A tavaly novemberi KGFB-rohamban észlelték először az Aegon szakemberei, hogy az éves átlagnál nagyságrendekkel több ajánlatkérés webes kiszolgálása esetenként az elvártnál lassabb válaszidőkkel szolgálja ki a partnereket. Az ilyen csúcsokban mért válaszidő az elvárt érték két-háromszorosát is elérhette. Mielőtt a lassú válaszidők esetleg üzleti veszteséget okozhattak volna az idei kampányidőszakban, a biztosító megkereste az Alvicom Kft-t, hogy tesztelje le, és derítse ki az időnként előforduló zavarok okát.
"Társaságunk a tesztelések és fejlesztések alkalmával különböző tesztelésre használható eszközökkel dolgozik, választhatunk a partnereink teszteszközei vagy az általunk kifejlesztett eszközök közül" - mondta el Lakatos Attila, Alvicom Kft. vezető fejlesztője.
A 3 hét alatt végrehajtott feladat első 2 hetében az üzleti folyamatok felvétele, különféle szkriptek paraméterezése, és olyan próbafuttatásokat végzett az Alvicom, amelyekben az esetleges funkcióhibákat lehet felderíteni. Az első szakaszban nagyon megkönnyítette a munkát, hogy a biztosító szakemberei igen kooperatívan álltak a munkához, a "házi" fejlesztők gyorsan reagáltak a felmerülő problémákra, s a rendszert fejlesztő külső cég is könnyen elérhető volt - jelentette ki az Alvicom vezető fejlesztője. Az első időszak végére megtörtént a felderített hibák kijavítása is.
A tesztelés második szakaszában kezdődött meg az "igazi" terhelési tesztek futtatása, a rendszer monitorozása, majd a mért adatok alapján a javaslattétel a rendszer felgyorsításának módjairól. Az Alvicom javaslatainak alapján elvégzett módosítások után a társaság szakemberei elvégezték a rendszer új, javított verziójának "visszamérését" is. Az eredmény fényesen igazolta a befektetett munkát, minden válaszidő az elvárt sebességnél rövidebb lett - jelentette ki Lakatos Attila.
Teljes mértékben meg voltunk elégedve az Alvicom munkájával, amelynek segítségével jelentősen gyorsítani tudtuk a webes alkalmazásunkat – jelentette ki Vér János, az Aegon rendszerfejlesztési területén az értékesítés támogatási csoportvezetője. Mint elmondta, abban biztos volt, hogy némi gyorsulást el lehet majd érni, de arra legmerészebb álmaikban sem számítottak, hogy négyszeres sebességet is el lehet érni. Megelégedettségünket csak fokozta, hogy az Alvicom szakértői a munka során felmerülő kisebb fennakadásokat, átmeneti nehézségeket gyorsan és szakszerűen elhárították, megoldották – tette hozzá Vér.
Az Alvicom üzleti filozófiája szerint mindig az ügyfeleivel együtt tesztel és így dönti el, hogy melyik módszert és teszteszközt használja a rendszer hiányosságainak és gyenge pontjainak meghatározására, s milyen további lépések szükségesek. Tesztelési munkáink során saját hatékony és megbízható eszközöket fejlesztettünk ki, hiszen az érzékeny adatokkal teli banki környezetben speciális tesztelés szükséges - mondta el az Alvicom szakembere.
Kapcsolódó cikkek
- Ezer rendszerintergrációs szakértővel erősít az Ericsson
- Intézményi akkreditációt szerzett az Alvicom Testcenter
- A Synergon szállítja a Fővárosi Tűzoltóság új bevetés-irányítási rendszerét
- Válaszok a válságra: pozícióvédelem, ügyfélvesztés-minimalizálás
- Hogyan lehetséges optimalizálni a szoftverek minőségét?
- Elektronikus jegyeladási rendszer a Jászkun Volánnál
- Minősített tesztmérnök oktatás indult
- Az Alvicom segítségével gyorsított az MKB BANK
- Automatikus banki ellenőrző rendszer az UniCreditnél
- Megújította internetes ügyfélszolgálatát a Fővárosi Vízművek
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.