Egyszerűbb hozzáférés a Nokia online szolgáltatásaihoz

Milkovits Gábor, 2008. december 23. 08:43

A Nokia lehetővé tette, hogy a felhasználók ezentúl a cég összes internetes szolgáltatásához egy felhasználónévvel és jelszóval tudjanak bejelentkezni, jelentősen megkönnyítve ezzel a dolgukat.

A finn mobilóriás komoly ambíciókat fűz internetes szolgáltatásaihoz, amelyek kibővítéséhez az utóbbi időben vagy tucatnyi társaságot felvásárolt, köztük a Navteq navigációs alkalmazásokkal foglalkozó céget 8,1 milliárd dollárért. Az alkalmazások összefogására a vállalat létrehozta Ovi elnevezésű portálját, ahonnan külön-külön az összes megoldás elérhető, azonban mindeddig az egyes szolgáltatásokhoz egyenként, felhasználónév és jelszó ismételt beírásával lehetett csak bejelentkezni. Márpedig ez komoly akadálya lehet a valódi integrációnak, így az egységes belépőfelület kulcsfontosságú lépés ahhoz, hogy valóban növekedhessen a felhasználói bázis.

Márpedig a Nokia internetes tervei igencsak nagyra törők; a társaság három éven belül évi 2 milliárd eurós bevételt remél online szolgáltatásaitól, amelyek a navigációtól a zenén és a játékokon át a kommunikációig igen sok hasznos megoldást kínálnak. Riválisokból persze bőven van, a Nokia azonban azt reméli, hogy az általuk gyártott okostelefonok tulajdonosai az ő Ovi platformjukat preferálják majd.

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01