Egyszerűbb hozzáférés a Nokia online szolgáltatásaihoz

Milkovits Gábor, 2008. december 23. 08:43

A Nokia lehetővé tette, hogy a felhasználók ezentúl a cég összes internetes szolgáltatásához egy felhasználónévvel és jelszóval tudjanak bejelentkezni, jelentősen megkönnyítve ezzel a dolgukat.

A finn mobilóriás komoly ambíciókat fűz internetes szolgáltatásaihoz, amelyek kibővítéséhez az utóbbi időben vagy tucatnyi társaságot felvásárolt, köztük a Navteq navigációs alkalmazásokkal foglalkozó céget 8,1 milliárd dollárért. Az alkalmazások összefogására a vállalat létrehozta Ovi elnevezésű portálját, ahonnan külön-külön az összes megoldás elérhető, azonban mindeddig az egyes szolgáltatásokhoz egyenként, felhasználónév és jelszó ismételt beírásával lehetett csak bejelentkezni. Márpedig ez komoly akadálya lehet a valódi integrációnak, így az egységes belépőfelület kulcsfontosságú lépés ahhoz, hogy valóban növekedhessen a felhasználói bázis.

Márpedig a Nokia internetes tervei igencsak nagyra törők; a társaság három éven belül évi 2 milliárd eurós bevételt remél online szolgáltatásaitól, amelyek a navigációtól a zenén és a játékokon át a kommunikációig igen sok hasznos megoldást kínálnak. Riválisokból persze bőven van, a Nokia azonban azt reméli, hogy az általuk gyártott okostelefonok tulajdonosai az ő Ovi platformjukat preferálják majd.

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Az ázsiai autóipar lehagyta digitalizációban Európát

2024. december 21. 10:22

Új platform köti össze a vállalkozókat és partnereiket

2024. december 16. 13:25

CES 2025 előzetes: Elon Musk Amerikája, avagy a világ Musk-ja

2024. december 9. 16:46

Újabb részvételi rekordot döntött az e-Hód

2024. december 9. 11:32