Megdőlt az utolsó rekord is
A háromnegyed millióból 137 ezren külföldről érkeztek, s ennek a tömegnek a fele az Európai Unióból.
A valódi látogatók mellett érdemes mindjárt számba venni a virtuálisakat: az áprilisban megnyitott CeBIT-site-ról a kiállítás végéig 14 millió oldalt töltöttek le, a megkeresések a Föld 138 országából érkeztek.
A kiállítók között növekedett a külföldi jelenlét, és örömmel jelentjük, hogy hosszabb lett az a lista is, amelyen a vásári információs rendszer a magyar kiállítókat kiprintelte. A sok régi CeBIT-járó mellett az egyik új, a LaserBit mindjárt nemzetközi üzletet is kötött, Japánban fogja forgalmazni a Crowntechből kinőtt cég lézeres adatviteli berendezéseit. Ugyancsak japánokkal tárgyalt a Kürt Kft. is, náluk ezúttal nem a megszokott adatmentési üzletág, hanem a világ legkisebb - Flatstack névre hallgató - webszervere volt a sztár, amelyet különböző háztartási elektronikai berendezésekbe is be lehet építeni. A magyar jelenlét a növekedés ellenére még fokozható, s bár nem várható el, hogy az Egyesült Államokhoz vagy Tajvanhoz hasonlóan a magyarok is lefoglaljanak másfél-két Compfairnyi területet a hannoveri vásárvárosban, de nemzetközi érdeklődésre számot tartó termékünk több van az itt bemutatottaknál. A 217 kiállítót számláló közép- és kelet- európai listán is jobb helyezést érdemelnénk, már csak informatikai múltunk alapján sem elégedhetünk meg azzal, hogy ebben a csoportban 7-8 százalékos legyen az arányunk.
Kapcsolódó cikkek
- Magyar cégek: Négyszáz tárgyalás a CEBIT-en
- SAP-Intel: négymagos Xeon processzorhoz optimalizált, előre telepített üzleti megoldások
- Távoli adattörlés a Kaspersky Mobile Security 7.0-val
- Érintőkijelzős karóramobil a CeBIT-en
- A szemlélő hangulatát észlelő reklámplakátok
- Nő(i) nap a CeBIT-en
- Vezeték nélküli GPS-vevő nemcsak iPhone-ra
- A világ legnagyobb OLED-kijelzője a Samsungtól
- Rendőrségi razzia a CeBIT kiállításon
- Kézzel fogható a Nav N Go 3D-s navigációs megoldása
Bővíti a napenergia-kapacitást üllői gyártóüzemében a Lenovo
Új, a nagy teljesítményű számítástechnikai (HPC) innovációkat ellátó napelemeket telepített a Lenovo üllői gyártóüzeme. A vállalat 2023 októberében átadott létesítményében működő globális innovációs központja ezáltal azt is biztosítja, hogy az ügyfelek 100%-ban napenergiával tesztelhessék a HPC-munkaterhelést.
Ezekkel a gumikkal télen is biztosan célba ér a fuvar!
A Bridgestone, a prémium gumiabroncsok és fenntartható mobilitási megoldások globális vezetője bejelentette új prémium téli gumiabroncsát kisteherautók számára. A Bridgestone a Duravis Van Winter ENLITEN-nel a kisteherautó-flották tulajdonosait támogatja a mindennapi téli felhasználás közben, amellett, hogy segít csökkenteni a teljes tulajdonosi költségüket (azt, hogy a termék a teljes élettartama alatt mennyibe kerül a vállalkozásnak).
A SteelSeries bővíti a gaming életmódhoz tervezett Arctis Nova headset termékcsaládot
A SteelSeries, az úttörő Arctis Nova headsetsorozat megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, és a gaming- és esport-perifériák világelső gyártója kibővítette az Arctis Nova termékcsaládot az Arctis Nova 5 sorozatú headsetek és a Nova 5 Companion App bevezetésével.
Teljes mértékben napenergiával működtethető a Lenovo üllői gyárának innovációs központja
Új, a nagy teljesítményű számítástechnikai (HPC) innovációkat ellátó napelemeket telepített a Lenovo üllői gyártóüzeme. A vállalat 2023 októberében átadott létesítményében működő globális innovációs központja ezáltal azt is biztosítja, hogy az ügyfelek 100%-ban napenergiával tesztelhessék a HPC-munkaterhelést.
Így működnek majd a távfelügyelt boltok
A közelmúltban jelentették be, hogy rövidesen Magyarországon is elindulnak az első úgynevezett „hibrid” boltok, melyek nappal a ma ismert formában, a megszokott nyitvatartási időn kívül pedig személyzet nélküli üzemmódban várják a vásárlókat. A lehetőség technikai feltételeiről, illetve a használatának módjáról a megoldást fejlesztő Laurel Kft. május 15-i retailkonferenciáján közöltek részleteket.