Az ingyenes iPhone-alkalmazások többségét hanyagolják a felhasználók
A Pinch következtetései szerint egyértelmű, hogy a felhasználók előszeretettel töltenek le alkalmazásokat az iPhone-ra, egyrészt kíváncsiságból, meg már csak azért is, mivel ingyenesek (amelyik az). Többségük tartós haszna azonban már erősen kétséges, hiszen a letöltés utáni napon 20 százalék, egy hónappal később pedig már csupán átlag 5 százalék tér vissza egy letöltött szoftverhez. Így aztán mindjárt más perspektívába kerülnek az Apple statisztikái is, amelyek szerint az iPhone-hoz különféle szoftvereket forgalmazó App Store-ból mostanáig mintegy 500 millió példányban töltöttek le alkalmazásokat.
Pedig a harc rendületlenül zajlik a fejlesztők között; míg hat hónapja 24 óra alatt 1000 letöltés elég volt ahhoz, hogy valaki bekerüljön a legnépszerűbb 100 közé, addig mára ehhez minimum 5000-re van szükség. Eközben a konkurencia sem tétlenkedik, a Nokia például most jelentette be, hogy egy az iPhone App Store-hoz hasonló mobilos szoftverletöltő-oldalt hoz létre Ovi Store néven.
Kapcsolódó cikkek
- Flashalternatívát fejleszt az Apple
- iPhone OS4 720p videórögzítéssel
- Méregdrága lesz az iPhone-reklám
- Android az iPhone-on
- Visszaköveteli az Apple a 4G iPhone elveszett prototípusát
- Ellenséges lépésként értékelte a Flash nélküli iPad-et az Adobe
- Kocsmában bukkantak rá a legújabb iPhone-ra
- Opera Mini iPhone: 1 millió letöltés az első napon
- Megjelent az Opera Mini iPhone változata
- iPhone alapú ár-összehasonlítás az Árukereső-hu portálon
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Így parkolunk mi: hol és mennyit fizetnek a magyarok a várakozásért?
Országosan 720 forintot fizetnek átlagosan az autósok egy parkolásért, de 1000 forint alatt ritkán ússza meg az, aki Budapest belvárosában áll meg a járművével – derül ki a Simple mobilapplikáció statisztikájából. Több órát inkább a népszerű kirándulóhelyek és fürdők környékén várakoznak a magyar autósok, ezért vidéken a nyár számít kiemelt időszaknak parkolás szempontjából.
Karácsony korlátok nélkül
Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő sokféle gátat legtöbbször mi magunk teremtjük meg, és hogy tudatos igyekezettel ugyanolyan egyszerűen lebonthatjuk őket – sokszor éppen a hétköznapok innovációi által – mint amilyen észrevétlenül felépültek.
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
A HONOR Magic V3 és V2 a minimalista divat legjobb barátai
A telefon, a kulcsok, a laptop, a pénztárca, a tablet, az iratok és egyéb, a hétköznapi munkavégzéshez – sőt, létezéshez – szükséges holmik cipelése kimerítő lehet. Nem beszélve arról, hogy kihat a divatra is: elvégre olyan táskákra van szükségünk, amikbe ezek mind beleférnek. A táskaválasztás pedig öltözetünket is meghatározhatja.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.