Jensen: fő célom a Pannon elért eredményeinek a megőrzése
A 39 éves szakember 1999 óta dolgozik a távközlésben, 2005 óta a Telenor csapatát erősíti (akkor lett a Telenor Sweden marketing vezérigazgató-helyettese), 2007-től mostanáig a Telenor bangladeshi leányvállalatának igazgatója. A svéd származású új Pannon-vezér elsődleges célja, hogy megtartsa, megőrizze a mobilszolgáltató által elért jó eredményszintet. Kérdésemre Jensen elmondta, hogy a tervek szerint a maga nemében itthon és Európában is egyedülálló új törökbálinti Pannon-központ nagyjából a terveknek megfelelően készül, várhatóan ez év őszének az elején megnyílik.
A sajtótájékoztató vendége volt a mobil szolgáltató éléről öt és fél év után leköszönő Uve Fredheim is, aki nagyon jó döntésnek tartja a negyedik mobilszolgáltatóval kapcsolatos projekt megszüntetését. Szerinte az NHH azzal, hogy eredménytelennek nyilvánította a negyedik mobilszolgáltató megjelenésére kiírt tendert, megnyitotta az utat a 900 megahertzes frekvencián keresztül nyújtott mobil internet szolgáltatás bővülésére, ami a vidéki és távoli területeknek a nagysebességű szolgáltatásba való gyors bekapcsolását eredményezheti.
A bemutatkozás alkalmával rövid beszédet tartott Paul Mork, a Telenor elnökhelyettese, a Pannon igazgatóságának a tagja. Kiemelte: a norvég távközlési szolgáltató mára már 13 országban van jelen, összesen 160 millió mobil előfizetővel rendelkezik, továbbá a kelet-közép-európai régió négy mobilszolgáltatójában rendelkezik meghatározó részesedéssel. Mork szerint a magyarországi mobil piac ugyanolyan fejlettségi szintet mutat, mint a skandináv. Kijelentette: a válság és a megszorítások ellenére a Pannon nagyon jó eredményeket ért el. Morknak is más távközlési vezetővel azonos a véleménye: a válság idején a telekommunikációs iparág kevésbé sebezhető, mint más ágazatok. Ennek egyik fő okát abban látja, hogy a mobil távközlés ma is hatékonyabbá teszi az üzleti életet.
Kapcsolódó cikkek
- A Pannon várhatóan 200 alkalmazottját bocsátja el
- Több mint 10 milliárddal kisebb bevétel a Pannonnál
- Csökkent a Pannon árbevétele és nyeresége
- A Pannon az előfizetőkre terheli az áfa-emelést!
- Szervezeti változás a Pannonnál
- Stabil pénzügyi eredmények a Pannonnál
- A Pannon a legeredményesebb, a Vodafone a legelkötelezettebb
- Stabil pénzügyi teljesítményt nyújtott a Pannon
- Pannon - az új székház 2009 első negyedévében lesz kész
- Telenor: 69 százalékkal nőtt a profit
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.