NHH: 15 ezerrel nőtt a mobilinternet-előfizetések száma márciusban
A három mobilszolgáltató együttműködésén alapuló gyorsjelentés szerint a mobilinternet-előfizetések száma 2008 végéhez képest közel 50 ezerrel nőtt.
Márciusban a felhasználók a decemberi 651 ezer gigabyte és a februári 769 ezer gigabyte után immár több mint 840 gigabyte adatot forgalmaztak, miközben az egy előfizetőre jutó átlagos forgalom a decemberi 1,54 gigabyte és a februári 1,77 gigabyte után márciusban 1,83 gigabyte volt - olvasható a közleményben.
A forgalmazásban részt vevő előfizetések alapján a T-Mobile piaci részesedése március végére a februári 52,58 százalékról 50,73 százalékra, a Pannoné 24,50 százalékról 23,90 százalékra csökkent, míg a Vodafone-é 22,92 százalékról 25,37 százalékra emelkedett.
Az adatforgalom alapján a T-Mobile piaci részesedése a februári 42,83 százalékról 42,07 százalékra csökkent, a Vodafone-é 35,14 százalékról 36,18 százalékra nőtt, a Pannoné pedig 22,03 százalékról 21,75 százalékra csökkent.
Január óta mindhárom szolgáltatónál javult a 3G beltéri lefedettsége, és márciusban már megjelent egy közel 47 százalékos beltéri lefedettségű, garantáltan szélessávú le- és feltöltést lehetővé tevő csomag is - olvasható az NHH márciusi gyorsjelentésében.
Kapcsolódó cikkek
- Februárban kismértékben nőtt a mobilinternetes előfizetések száma
- Februárban kismértékben nőtt a mobilinternetes előfizetések száma
- Januárban is bővült a vezetékes szélessávú piac
- Februárban vegyes mozgások voltak a magyar mobilpiacon
- Novemberben tovább nőtt a mobilinternetes előfizetések száma
- Csak 2010 végére stabilizálódik a mobiltávközlés
- KSH: a mobil-előfizetések csökkentek, az internetpiac bővült
- Negyven milliárd euró szélessávú internethálózat kiépítésére
- Tovább bővült a vezetékes szélessávú piac októberben
- Nőtt a mobilinternezők száma októberben
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Így parkolunk mi: hol és mennyit fizetnek a magyarok a várakozásért?
Országosan 720 forintot fizetnek átlagosan az autósok egy parkolásért, de 1000 forint alatt ritkán ússza meg az, aki Budapest belvárosában áll meg a járművével – derül ki a Simple mobilapplikáció statisztikájából. Több órát inkább a népszerű kirándulóhelyek és fürdők környékén várakoznak a magyar autósok, ezért vidéken a nyár számít kiemelt időszaknak parkolás szempontjából.
Karácsony korlátok nélkül
Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő sokféle gátat legtöbbször mi magunk teremtjük meg, és hogy tudatos igyekezettel ugyanolyan egyszerűen lebonthatjuk őket – sokszor éppen a hétköznapok innovációi által – mint amilyen észrevétlenül felépültek.
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
A HONOR Magic V3 és V2 a minimalista divat legjobb barátai
A telefon, a kulcsok, a laptop, a pénztárca, a tablet, az iratok és egyéb, a hétköznapi munkavégzéshez – sőt, létezéshez – szükséges holmik cipelése kimerítő lehet. Nem beszélve arról, hogy kihat a divatra is: elvégre olyan táskákra van szükségünk, amikbe ezek mind beleférnek. A táskaválasztás pedig öltözetünket is meghatározhatja.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.