NHH: 15 ezerrel nőtt a mobilinternet-előfizetések száma márciusban
A három mobilszolgáltató együttműködésén alapuló gyorsjelentés szerint a mobilinternet-előfizetések száma 2008 végéhez képest közel 50 ezerrel nőtt.
Márciusban a felhasználók a decemberi 651 ezer gigabyte és a februári 769 ezer gigabyte után immár több mint 840 gigabyte adatot forgalmaztak, miközben az egy előfizetőre jutó átlagos forgalom a decemberi 1,54 gigabyte és a februári 1,77 gigabyte után márciusban 1,83 gigabyte volt - olvasható a közleményben.
A forgalmazásban részt vevő előfizetések alapján a T-Mobile piaci részesedése március végére a februári 52,58 százalékról 50,73 százalékra, a Pannoné 24,50 százalékról 23,90 százalékra csökkent, míg a Vodafone-é 22,92 százalékról 25,37 százalékra emelkedett.
Az adatforgalom alapján a T-Mobile piaci részesedése a februári 42,83 százalékról 42,07 százalékra csökkent, a Vodafone-é 35,14 százalékról 36,18 százalékra nőtt, a Pannoné pedig 22,03 százalékról 21,75 százalékra csökkent.
Január óta mindhárom szolgáltatónál javult a 3G beltéri lefedettsége, és márciusban már megjelent egy közel 47 százalékos beltéri lefedettségű, garantáltan szélessávú le- és feltöltést lehetővé tevő csomag is - olvasható az NHH márciusi gyorsjelentésében.
Kapcsolódó cikkek
- Februárban kismértékben nőtt a mobilinternetes előfizetések száma
- Februárban kismértékben nőtt a mobilinternetes előfizetések száma
- Januárban is bővült a vezetékes szélessávú piac
- Februárban vegyes mozgások voltak a magyar mobilpiacon
- Novemberben tovább nőtt a mobilinternetes előfizetések száma
- Csak 2010 végére stabilizálódik a mobiltávközlés
- KSH: a mobil-előfizetések csökkentek, az internetpiac bővült
- Negyven milliárd euró szélessávú internethálózat kiépítésére
- Tovább bővült a vezetékes szélessávú piac októberben
- Nőtt a mobilinternezők száma októberben
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Telefonunk biztonsága a személyes biztonságunk
Az okostelefonok óriási segítséget jelentenek a hétköznapokban, és a munkától kezdve a szórakozáson át a pénzügyekig mindent intézhetünk rajtuk. Ezzel együtt azonban komoly veszélynek is kitehetjük magunkat – már ha nem figyelünk arra, hogy óvjuk a személyes adatainkat, és illetéktelenek ne férhessenek hozzá készülékünkhöz. Az alábbiak figyelembevételével nemcsak eszközünktől, hanem személyes adatainktól is távol tarthatunk másokat.
Vissza a valóságba a Nokia 3210-zel
25 évvel az eredeti megjelenése után a Human Mobile Devices (HMD) idén újra elhozza a legendás Nokia 3210-et – most megújult, izgalmas "Y2K" arany, tengerkék és sötétszürke színekben. A cél pedig ezúttal sem más, mint összekötni az embereket – csakhogy ezúttal a képernyőtől való elszakítással.
A Rakuten Viber itthon is bevezeti a hívószám azonosítást Android felhasználói számára
A Rakuten Viber, a privát és biztonságos üzenetküldés és hangalapú kommunikáció globális vezetője bemutatja új hívóazonosító funkcióját, amely nemcsak megvédi a felhasználókat a spamektől, de segítségével a felhasználók maguk dönthetik el, hogy mikor válaszolnak ismeretlen hívásokra. A hívószám-azonosító funkció mostantól Magyarországon is elérhető az Android-felhasználók számára, így ők is élvezhetik az ezzel járó hatékony spam-védelem előnyeit. A hívószám-azonosító funkciónak köszönhetően a Viber-felhasználók egy figyelmeztető üzenetet kapnak a Vibertől, amikor ismeretlen számról érkezik a hívás, amit a rendszer „biztonságosnak” vagy „potenciálisan spamnek” jelöl.
Megérkeztek a HMD legújabb nyomógombos telefonjai
Ínycsiklandó tech csemegével készült a Human Mobile Devices (HMD), a vállalat ugyanis épp most mutatta be legújabb kreációját, egy különleges klasszikus telefonokból álló válogatást a Nokia 215 4G, a Nokia 225 4G és a Nokia 235 4G készülékekből. A három kis nyomógombos csoda a szivárvány színeiben érkezik, 23 990 Ft fogyasztó árról indulva.
A tíz gigabites 5.5G-t használó innovatív eszközöket mutatott be Budapesten a Huawei
Már világszerte tesztelik az 5G sebességének tízszeresére képes 5.5G mobilhálózatokat, az ezeket használó eszközök várhatóan még az idén megjelennek a kereskedelmi forgalomban.