Online értékesítés Magyarországon is
Dell-HumanSoft
A negyedik negyedév végére a www.dell.com honlapon keresztül realizálódott az árbevétel csaknem fele, átlagosan napi 40 millió dollárt tett ki az online bevétel - egy évvel korábban ez az érték csupán 14 millió dollár volt. A PC-piacon a Dell Európában a második, az Egyesült Államokban az első, Ázsiában és a csendes-óceáni térségben a hetedik helyen áll.
A cég tovább kívánja erősíteni piaci pozícióját Magyarországon is, ezért a www.dell.hu címen weboldalt indít a magyar ügyfelek számára, akik így közvetlenül érhetik el a vállalat legújabb termékinformációit, a termékek támogatását szolgáló szervizhálózatot és a különböző marketingkezdeményezéseket, valamint a Magyarországon értékesített összes Dell-terméket tartalmazó árjegyzéket. A weblap látogatói az általuk megadott árkategóriában maguk állíthatják össze a számukra optimális konfigurációt, és természetesen meg is rendelhetik a kiválasztott termékeket. Az oldal megjelenése és összhatása azonos lesz az EMEA más nyelvein elérhető Dell-honlapokkal. Az online üzletágat a HumanSoft Kft.-vel, a Dell legnagyobb hazai viszonteladójával közösen fogja működtetik.
A Dell a Premier Pages online eszköztára felkínálásával kíván közvetlen kapcsolatba kerülni vállalati és intézményi vásárlóival, hogy számukra biztosítsa a világszínvonalú kiszolgálást és vevőszolgálatot. A Premier Pages biztonságos és többszintű hozzáférést biztosít a Dell online szolgáltatásainak széles köréhez, például a termékek adott árszintű konfigurálásához, a megrendelt áruk és készletek ügyfélspecifikus kimutatások útján való követéséhez, a Dell-termékek piaci megjelenésének menetrendjéhez, valamint az ügyfélszolgálat és követőszolgálat illetékes képviselőinek megkereséséhez. A Dell már több mint 40 ezer Premier Pages oldalt alakított ki a világ különböző országaiban levő ügyfelei számára.
Az EMEA-régióban az online értékesítés már 38%-át adja a vállalat bevételének; a korábbi évben ez az érték még csak 17% volt. A 2000. pénzügyi év negyedik negyedévében a vállalat EMEA-régiót kiszolgáló online boltjának látogatottsága 53%-kal nőtt az előző negyedévhez képest. A Dell Premier Pages szolgáltatását is egyre többen veszik igénybe a régióban.
A Dell képviselői szerint a magyar piacban, amely eddig is tekintélyes és tartós növekedést tudott felmutatni, még óriási lehetőségek rejlenek. A közvetlen üzleti modell kulcsfontosságú elemeinek - azaz a korszerű technikát megtestesítő termékek testre szabott kialakításának és rövid határidőre való szállításának, továbbá az online beszerzésnek és támogatásnak - kiaknázásával a Dell magyar partnerei számára ugyanazt az online kiszolgálást kívánja biztosítani, mint amerikai és nyugat- európai ügyfeleinek.
Kapcsolódó cikkek
- Tavaly 14 százalékkal nőtt a Dell nyeresége
- Az Albacomp újabb világmárkákat szervizel
- Üzleti modellt vált a Dell
- A Hewlett-Packard az első a PC-piacon
- Újra lendületben a Dell
- 4,5 milliárd dolláros Dell-WPP szerződés
- A Dell eredménye javult, de nem eléggé
- Embertelen munkafeltételek a Dell üzemeiben
- Beindult a termelés a Dell lengyelországi gyárában
- A Dell megvásárolja az EqualLogic-ot
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
MyPhoneExplorer 2.2.0
Android mobiltelefonokhoz alkalmazható szinkronizáló program. Telefonkönyv, SMS, híváslista, naptár, üzenetek és hasonló feladatok ellátására szolgáló kitűnő alkalmazás, ami Outlook Express és Thunderbird címjegyzék támogatással is rendelkezik.
Battery Monitor 10.4
A kis alkalmazás számos hasznos információt szolgáltat az akkumulátorunk aktuális állapotáról. Többek között hangjelzéssel figyelmeztet, ha a töltési szint kritikusra csökken, vagy ha elérte a maximális szintet.