A Facebooktól érkezett vezetővel újul meg a MySpace

MTI Sajtóadatbank, 2009. május 29. 09:16

Újításokra van szükség a MySpace közösségi portál háza táján, hogy az oldal versenyben tudjon maradni a Facebookkal - erre a következtetésre jutottak a MySpace új vezetői, akik közül az egyik éppen a nagy riválistól érkezett a közelmúltban.

Owen Van Natta, a Facebooktól érkezett új operatív igazgató rengeteg lehetőség kiépítésére lát esélyt. A szakember a The Wall Street Journal által rendezett szakkonferencián fejtette ki véleményét, mint mondta azért vállalta el a tisztséget, mert sokkal több feladatot kell elvégezni az innováció területén.

 A MySpace-oldalt gyakran érik bírálatok, amiért technológiailag elmarad riválisától. A portál felhasználóinak száma is megrekedt a 130 milliós határnál, míg a Facebook már 200 millió tagot számlál. "Természetesen mostanság nem mi számítunk a sajtó kedvencének. Azt hiszem, ez elég világos" - mondta Van Natta.

 A kaliforniai székhelyű MySpace abban különbözik a Facebooktól, hogy lehetővé teszi felhasználói számára a "szuperkreativitást", vagyis hogy saját maguk tervezzék meg profiljukat.
 

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Gépek is rajthoz állnak a most induló Országos IT Megmérettetésen

2024. október 28. 18:06

Megnyitott a Vatera Galéria, a válogatott műtárgyak új platformja

2024. október 22. 15:25

Egy év alatt 45 milliárd forintot loptak el tőlünk a digitális bűnözők

2024. október 15. 16:51

Idén már ezernél is több résztvevőt várnak a Service Design Day-re

2024. október 7. 09:59