Kihirdették a T-Mobile és a Ludwig Múzeum videoklip-pályázatának nyerteseit
Ünnepélyes díjátadóval zárult a T-Mobile és a Ludwig Múzeum közös, az EMI közreműködésével kiírt videoklip-pályázata. A videokészítő verseny témája szorosan kapcsolódott a Ludwig Múzeumban 2009. április 29. óta megtekinthető Anton Corbijn retrospektív kiállításhoz.
A kiállítással egy időben indult pályázat Anton Corbijn, a nyolcvanas és kilencvenes évek európai vizuális és audio-vizuális kultúrájának emblematikus alakja és a Ludwig Múzeum közös ötletén alapult. A feladat a holland fotó- és multimédia-művész által a Depeche Mode számára készített Enjoy the Silence című videoklip újraforgatása volt egyéni felfogásban, eredeti ötletekkel, személyes környezetben. A pályázók akár mobiltelefonjukkal vagy digitális kamerájukkal készített klipekkel is nevezhettek, hiszen a pályázat szakmai zsűrije nem a technikai kivitelezést, hanem a kreativitást és az eredetiséget értékelte. A versenyen amatőr és professzionális eszközökkel megvalósított ötletek egyenlő eséllyel indultak. A pályázatra készített munkákat az alkotók a www.corbijnbudapest.hu weboldalra tölthették fel, ahol lehetőség volt a klipek megtekintésére és értékelésére.
A versenyre érkezett pályamunkák száma és minősége felülmúlta a szervezők várakozásait, az elismert szakértőkből álló zsűrinek több mint 100 pályamunka közül kellett kiválasztania a tíz legjobbat. A zsűrizési feladatokat Bencsik Barnabás, a Ludwig Múzeum igazgatója, Liptay Gabriella, a T-Mobile kommunikációs vezetője, György Péter, az EMI Magyarország ügyvezető igazgatója, Tompa Balázs, a Kirowski Reklámügynökség kreatív igazgatója, Fabricius Gábor, a Republic of Art Reklámügynökség kreatív igazgatója, Dobos Tamás és Pohárnok Gergely operatőrök, valamint Dömötör Tamás filmrendező látták el.
„Nagy örömmel tapasztaltuk, hogy a pályázat témája megmozgatta a multimédiás eszközöket napi szinten használó fiatalok fantáziáját. Különösen kedves számunkra ez a projekt, mert olyan, a mozgóképet és a zenét ötvöző, kreatív szemléletű munkák is születtek, amelyek művészi értéket képviselnek. Ezek egyúttal jól reprezentálják a T-Mobile törekvéseit, hisz zenei támogatásaink részeként már régóta elköteleztük magunkat az elektronikus zenei irányzatok mellett, szolgáltatásainkkal pedig arra ösztönözzük ügyfeleinket, hogy használják ki a mobilkommunikációs eszközök által kínált sokoldalú multimédiás lehetőségeket.” – mondta el a díjátadón Liptay Gabriella, a T-Mobile kommunikációs vezetője.
A legjobbnak ítélt alkotás készítője, Nagy Péter egy HP6730s notebookot nyert mobilinternetezésre alkalmas USB-modemmel, valamint egy 25 ezer Ft értékű EMI ajándékcsomagot. A második helyezett Sánta Balázs egy 100 ezer Ft értékű MasterCard bankkártyával és egy EMI ajándékcsomaggal lett gazdagabb, míg a harmadik helyen végzett alkotó, Galler András egy 50 ezer Ft értékű digitalis kamerát vihetett haza. Az értékes nyeremények kiosztásán túl a verseny tíz legjobb alkotását kiállítják a Ludwig Múzeum előcsarnokában, valamint a pályázat weboldalán kívül a Music Television csatorna Top 10 at 10 műsorában is láthatók lesznek. A videoklip-kiállítás a Múzeumok éjszakájára nyílik meg a nagyközönség számára, és a Corbijn kiállítással együtt július 5-ig tekinthető meg.
Kapcsolódó cikkek
- Nyerjen egyperces videóval 80 napos világkörüli utat és 100 ezer dollárt az LG-től
- Országos tv-csatornákon is látható lesz a pályázatgyőztes T-Mobile reklámfilm
- Videó-pályázat: Forgasd újra a Depeche Mode klipjét!
- Amor Video Joiner
- Forgassuk újra kedvenc filmünk jeleneteit: Remek-remake videopályázat
- Kihirdették a T-Mobile mobilinternet pályázatának győzteseit
- Elkészült a DivX 7
- Készítsd el a saját Márió-kliped és gyere a Filmszemlére ingyen!
- Mobilinternetes pályázat középiskolásoknak
- Mobilinternetes pályázat egyetemi hallgatóknak